Clubul Bebe Bikers

Ca tata este prieten cu Ozzy, zis in buletin si Frasineanu… este o poveste ca oricare alta. Are doar un sambure de adevar. Ca tata, desi are o caruta cu patru roti, este si apropiat de cei care merge pe doua roti…este si asta adevarat. Si cainele este prietenul omului… Dar ca eu sunt fericit ca pot infiinta Bebe Bikers – ei!, asta se poate vedea din productia de ultima ora a lui BogdanRa.Ro Tv…

Deci… pentru ca in lumea mea orice fraza importanta incepe cu deci – asta am invatat la Antena 2…ca ei incep cu Deci… – Deci tata si mama au facut o excursie frumoasa si de acolo mi-au luat o ditamai tricicleta… Este primul pas catre o statura ecvestra cu motorizare (nu se mai poarta ecvestrele naturale de cand cu secolul XXI – se va reintroduce in vocabular o data cu Pastele Ecvestru – numit in popor si Pastele Cailor) de care ma voi bucura atunci cand o sa imi iau carnet de sofer categoria A.

Referitor la A… Daca masinile de spalat si frigiderele se noteaza, din punct de vedere al eficientei, cu A si A+…carnetul de sofer de tricicleta, fiind mai eficient poate fi A+ ? Sau daca merg pe monociclu…poate fi A-? La aceste intrebari s-au chinuit foarte multi filosofi… Unul dintre ei, pentru ca nu a stiut sa raspunda corect la aceasta intrebare, a baut si cucuta de buna voie si silit de adunarea poporului… Si cand era mai bine dispus de la cucuta a spus tare: Aaaaaaaa! Eficienta bautura asta…


Lasă un comentariu