Haina face pe bebe om

Dupa traditionala gandire romaneasca si nu numai, pentru ca pana si maestrul Nastratin Hogea a spus-o, am gandit si eu urmatoarea: Cat de mult trebuie sa astept sa ajung om mare? Avand in vedere ca haina face pe om (iar pe haina masinaria de croit) putem ajunge la silogismul masinaria face pe om. Ce face masinaria pe om deja ma depaseste in gandirea mea si revin numai la prima parte a silogismului: Haina face pe om.

Ok… intreband vechile scrieri arhaice de pe tabletele magnetice gasite prin camera mea am regasit raspunsurile si am inteles Calea catre Crestere. Ma imbrac in hainele parintilor mei (in speta mama, ca ea este draguta tare si atunci fur ceva si din dragalasenia ei) si devin OM… Adica OM MARE… Intelegeti?

Eu acum stau cu haina imbracat si astept. Sa cresc. Mare. Mare om, mare caracter ce voi fi.


Lasă un răspuns

