Doliu pentru alti bebei

Tata este plecat din Bucuresti, dar ma ajuta telepatic sa va scriu. Sunt… nu am cuvinte in micutul meu dictionar pentru ceea ce s-a intamplat. Acest site este unul distractiv, dar pentru trei zile am suspendat orice activitate cu plecaciune pentru cele 11 victime ale evenimentului de ieri seara de la locul unde am facut si eu ochisori: Maternitatea Giulesti. Pana acum 4 bebei care urmau sa ramana si ei pe Pamant au trebuit sa plece inapoi, iar despre ceilalati fratiori ai mei inca nu stim daca este vreo veste imbucuratoare…

Un gand bun catre sufletele care inca se lupta cu viata, un gand de putere pentru mamicile si taticii ai caror pui au plecat si un gand de dragoste pentru cei care au plecat.

Si vreau sa adresez un gand deosebit doctorilor si aparatului medical care s-a solidarizat si a permis salvarea celorlalati; si dlui Raed Arafat care, ca de obicei, a ridicat la rang de arta ceea ce face…

Timp de trei zile eu nu voi mai scrie niciun articol de umor sau de veselie. Zilele acestea sunt mult prea grele pentru foarte multi parinti cu copii.

Condoleante pentru micile suflete ce nu au mai apucat sa invete a rade si a juca.

PS: @mass-media: incercati pentru o clipa sa uitati ca aveti nevoie de rating si nu mai comentati in gol suferinta in acest caz

Update: Lacrimi pentru ingeri – o campanie Antena3 si Observator la adresa http://www.antena3.ro/romania/lacrimi-pentru-ingeri_105469.html.

Preluare din campanie: „Miercuri, 18 august, jurnalistii Antena 3 si Observator vor depune flori si vor aprinde lumanari la maternitatea Giulesti si ii invita pe toti romanii sa li se alature.

De asemenea, tot miercuri, la ora 22, ii invitam pe romanii din toata tara care vor sa se implice in aceasta campanie sa stinga luminile in semn de solidaritate.


8 responses to “Doliu pentru alti bebei

  • cojocarii

    frumos gestul tau… Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe micii ingerasi care s-au ridicat la ceruri, sa ii ocroteasca pe cei care se lupta pentru viata lor si sa aiba in paza familiile greu incercate.

  • bogdanra

    Multumesc, din pacate frumusetea nu ii va readuce la viata pe cei plecati si, ceea ce doare si mai rau, nu stim inca ce fac cei ramasi in viata, dar foarte afectati… Ma gandeam la o donatie… ceva… dar sunt blocat in ganduri amestecate de lacrimi. Cum vor trai acei copii? Se vor reface tesuturile? Cum va fi copilul ala afectat pe viitor?
    Poate avem vreo idee impreuna… desi stiu…suntem prea mici iar media acum urmareste doar vrajitoare vinovate, nimeni zane de ajutor pentru oamenii care au trecut prin aceasta tragedie

  • Doliu pentru alti bebei - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Doliu pentru alti bebei Tue Aug 17, 2010 20:39 pm Tata este plecat din Bucuresti, dar ma ajuta telepatic sa va scriu. Sunt… nu am cuvinte in micutul meu dictionar pentru ceea ce s-a intamplat. Acest site este unul distractiv, dar pentru trei zile am suspendat orice activitate cu plecaciune pentru cele 11 victime ale evenimentului de ieri seara de la locul unde am facut […] […]

  • cojocarii

    mai mult decat sa incerc sa ajung sa depun o floare sau sa fiu solidara prin stingerea luminilor, nu vad ce as putea face… nici bani nici flori nici lumini stinse si nici dolii nationale nu vor reda viata micilor sufletele care s-au ridicat la ceruri si nici nu vor alina durerea familiilor. Ma voi ruga in continuare pentru ei si pentru cei ce inca lupta pentru viata pe paturile spitalului Grigore Alexandrescu, caci mai mult nu stiu ce pot face….
    Si da, imi doresc sa fie gasiti vinovatii si pedepsiti exemplar! E cazul sa nu mai trecem cu vederea astfel de „neglijente” si sa plateasca insutit inconsienta lor. Toti! de la primul pana la ultimul vinovat, indiferent de functie sau de culoarea politica!!!
    am lasat un mesaj pe site-ul celor de la antena3 intreband la ce ora se vor depune florile la giulesti… sper sa primesc un raspuns.

  • Doliu pentru alti bebei (via i o a n m a t e i . w o r d p r e s s . c o m) | Blogul Cojocarilor

    […] Tata este plecat din Bucuresti, dar ma ajuta telepatic sa va scriu. Sunt… nu am cuvinte in micutul meu dictionar pentru ceea ce s-a intamplat. Acest site este unul distractiv, dar pentru trei zile am suspendat orice activitate cu plecaciune pentru cele 11 victime ale evenimentului de ieri seara de la locul unde am facut si eu ochisori: Maternitatea Giulesti. Pana acum 4 bebei care urmau sa ramana si ei pe Pamant au trebuit sa plece inapoi, iar … Read More […]

  • povesteadarieinicole

    Dumnezeu sa odihneasca aceste mici sufletele atat de incercate chiar inainte de a da piept cu viata :(!Si sa intareasca familiile pustiite de atata durere si neputinta!Dumnezeu sa i vegheze pe toti!E atat de greu sa scrii despre un subiect atat de …..dureros, incat imi lipsesc cuvintele :(…

  • Exista viata dupa tragedia de la Giulesti? | Blogul Cojocarilor

    […] tragedie de la Giulesti… Unii isi fac public doliul ce il poarta in suflete. Primul a fost taticul lui Matei, apoi a urmat Bogdana. Un gest simbolic, dar plin de umanitate… Felicitari […]

  • bogdanra

    Banii ar putea ajuta familiile celor cu copiii inca in viata si care nu stim cum vor iesi din batalia pentru viata… Pentru ca dincolo de a trai si a muri exista si cum traiesti… Nici nu vreau sa ma gandesc cat d emutilat poate iesi un bebe din chestia asta…

    Cat priveste pedeapsa… desi cruda… mi se pare potrivita cea spusa de un tatic anuntat gresit ca i-a murit bebe… sa ii arda la talpi. Eu pe pompierul care i-a salvat pe copilasi (sau echipa lui) l-as decora si l-as numi erou!

Lasă un comentariu