Radu si alti bebei…

Bebei este orice copil care este mai mic sau mai mare decat mine, pana la o anumita varsta la care nu mai este bebei, ci bebel…

Radu(cu) este finul lu mami si tati… este mai mare si stie o multime de lucruri. de exemplu stie sa faca gagagagagagagaga de multe ori si am invatat si eu sa fac precum gascanul: gagagagagagagagagagagagagaga!

Radu este un baiat super tare. La Herculane am petrecut mult timp cu el. Este mai mare, stie sa spuna NU, stie sa nu asculte mereu pe parinti ceea ce este foarte „cool”. Si cum pe vremurile astea calduroase a fi cool (cool= racoare; linistit)  inseamna sanatate curata!

Cu Radu ma simt bine si pentru ca ma ia in brate de multe ori, dar ne si certam pe jucarii. Uneori este atat de haios Radu cand pur si simplu nu imi da jucaria pe care o vreau EU… ce daca este a lui? Cel putin eu (inca) sunt protejat!

Au mai fost si alti bebei si cu totii ne-am super distrat. dar, trebuie sa va spun cu mana pe inima, ca Radu nu este nimenea…

Această prezentare necesită JavaScript.

PS: pozele sunt facute de tati meu si de George de la Geodor Media


One response to “Radu si alti bebei…

  • cojocarii

    frumoasa prietenie!🙂 Esti un norocos ca ai un prieten atat de intelegator si de rabdator, care stie sa lase de la el si sa te invete atatea lucruri…🙂
    Protagonistii sunt superbi! tare dulci amandoi!

Lasă un răspuns

