Cadouri de la Canada

A trecut ceva timp de cand m-am vazut cu verii mei Paul si Robert. Nu mai stiu cat, dar eu cred ca au trecut 2,4,6,8,ZECE zile. Daca mai tineti minte ei sunt baietii lui tusha Christina si unchiu Tudor si stau in Canada. Avand in vedere ca tot in Canada este si domnu Miron cu familia lui tot cu 2 copii cred ca acolo sunt familiile cu cate doi copii.

Si stau sa ma gandesc daca in decembrie ne mutam in Canada 😉

revenind la chestii serioase vreau sa spun ca aseara m-am jucat cu masinutele de la Robert si Paul, masini pe care mi le lasasesra la Benny. Benny este, asa cum stiti si voi, bunicuta cea draga care sta cu Pity in Bucuresti…iar Pity are si o carte scrisa pentru el…

Aseara am desfacut masinile de politie, salvare, pompieri, macaraua si masina de curse care…”este urata pentru ca este doar de curse…„. Dar imi place si de ea pentru ca mi-a spus tati ca este prietenul lui Fulger MacQueen (Fu’ger machin”)

Cam asta faceam eu aseara tarziu…


Lasă un comentariu