Inorogul K

Dragii mei tata mai si munceste. Si vine acasa frant si sta si cu mine. Ba mai mult a inceput campania de adormire a puiului si de catre tata ca s-a mai saturat si mama de culcat baiatu de fiecare data. Ca sa va povestesc: eu dorm inca de la 2-3 luni singur in camera mea, iar cand strigatele mele depasesc un anumit nivel de radiatii fonice si strapung BCA-ul unul din ei vine si imi ofera suport. SLA-ul (Service level Agreement) cu ei este de 10 secunde la strigat usor si poate scadea pana la 3 secunde in cazuri de BUF urmat de tipat (s-a intamplat de doua ori).

Deci de asta nu mai scrie tata pe blog…

In al doilea rand ieri am facut un cucui zdravan. Eu cred ca sunt frate cu inorogul si de aceea am facut acel cucui care este de fapt un corn… Un mare si frumos corn. Nu stiu de ce dar ieri stateam la o cafea si cum mergeam eu pe terasa aceea mare si frumoasa a aparut din senin intre mine si mama un stalp… Cum sa stea stalpul acolo? Cum de a fost posibil? de ce atunci? de ce acolo? de ce asa? si de ce MIE?

Cat priveste K… K este ceea ce spun ca sa intaresc orice cuvant. Din categoria cuvintelor K regasim in vocabularul meu urmatoarele cuvinte:

mamaK, tataK, apaK, DodoK, papaK…

Legenda familiei spune ca in felul acesta eu vorbesc cu drag despre cate unii… si altii… Asa…mamico, taticule, apica…


10 responses to “Inorogul K

  • Inorogul K - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Inorogul K Tue Jul 27, 2010 13:20 pm Dragii mei tata mai si munceste. Si vine acasa frant si sta si cu mine. Ba mai mult a inceput campania de adormire a puiului si de catre tata ca s-a mai saturat si mama de culcat baiatu de fiecare data. Ca sa va povestesc: eu dorm inca de la 2-3 luni singur in camera […] […]

  • cojocarii

    uf…. ce stalpisor indisciplinat! A facut buba la baiat! Pupam sa treaca!

    Mateiut, te rugam spune-ne si noua cum au rezolvat mami si tati cu gasirea unei inlocuitoare pentru Ma?

  • bogdanra

    TATI: Pai a fost cu noroc si cu incredere intr-o karma ingaduitoare… Astfel daca tot fac reclama la cautbona.ro am apelat la serviciile lor, am selectat o gramada de bone si am contactat-o pe cea care ne-a parut foarte apropiata de ceea ce vroiam. Mai mult decat atat este din cartierul nostru si ne intelegem bine cu dansa, are o gramada de experienta sa ne impartaseasca. Ea este Dodok.
    Despre cautarea pe cautbona.ro am cateva hints dar doar pe privat. ce este de spus insa este ca au un interviu audio cu persoana care ofera foarte multe informatii daca stii sa asculti vocea…

  • povesteadarieinicole

    Offff…..se pare ca e vremea cucuielor.Dariei de abia i a trecut unul🙂.Pupam pe pitic , dar sunt convinsa ca a fost un curajos si a si uitat deja de incident😉.Bravo , am observat ca Matei doarme singur in camera lui.La fel si noi.Mi se pare un lucru foarte ok😉.

  • Bebe Mircea

    Dragă Matei, eu sunt sigur că ești frate cu inorogul, kukuiul tau este foarte cool și original și mă apuc și eu să caut stâlp să capăt unul. Numai că aș vrea să fie exact în același loc, să îmi lași coordonatele exacte. Mulțumesc.

  • bogdanra

    Draga Mircea… coordonatele la cap sunt urmatoarele… De la ochiul drept urci 2 centimetri, apoi faci stanga jumate de centimetru… Ala este locul de start, tii Nord-Nordvest inca 3 -4 centimetri si gata cucuiul…

    Stalpul se afla in bucuresti la o mica cafenea cu nume de dolari (Star-bucks). Cum ajungi pe terasa de afara de Plazza Mall al doilea stalp pe mijloc cum o iei la stanga de la intrarea in cafenea…

    Dar cred ca merge si acolo unde esti tu, gardul acela pe langa care te jucai cu fetite este tocmai bun…

  • Bebe Mircea

    O sa pun cat de curand poze cu stalpul meu. Dar eu nu l-am nimerit. Nu stiu de ce, probabil nu am directia buna.

  • Hoinăreală « Jurnalul lui bebe Mircea

    […] mângâiat puțin stâlpul, ca să nu îmi facă și mie cucui ca lui Matei..În fond, stâlpii au și ei suflet, trebuie să îi mângâi, că dacă nu se supără și nu te […]

  • S-a dilit wordpressu’ | Blogul Cojocarilor

    […] pe actuala, iar dimineata am creat repejor imaginea headerului.  Nu ma compar cu Dana sau cu Bogdan in materie de butonat insa tinand cont de faptul ca in ceea ce priveste calculatoru’ am fost […]

  • Cucuiul « Jurnalul lui bebe Mircea

    […]  Pentru că Matei și-a făcut un cucui mișto mai demult și eu i-am cerut instrucțiuni să îmi fac și eu unul, țin să anunț […]

Lasă un răspuns

