Traiasca si inverzeasca relatia canadiano-romana

Canada vs Romania = JOACA!

Acu ceva timp tati era mic ca si mine. Cand tati era mic ca si mine el nu a avut frati sau altecele, dar a avut verisori. Dintre acestia vreo 2 au fost mai asa ca fratii, ca si mamele lor erau chiar ca si surorile. nebunie mare, nu altceva.

Aceasta se intampla acum multa vreme, cred ca in vremea dinozaurilor, ca tati asa zice… asta este ceva antic, de mult, de dinainte de a ma fi nascut eu. Si cum eu am vazut filmul cu Ice Age cand m-am nascut, orice este inainte de nasterea mea este inainte de Ice Age, deci inainte de dinozauri.

Dar gata cu atata istorie ca nu cred ca vizitatorii mei (din ce in ce mai putini, asta inseamna ca ma voi citi singur peste 2 ani) vor asta. Dar cred ca vor sa afle care este legatura dintre Christina (matusa), Canada, Robert si Paul. Deci…va explic!

In aprilie acum 2 ani l-am cunoscut pe Paul (detalii la https://picasaweb.google.com/bogdanra/BotezPaulDeMontreal?authkey=Gv1sRgCN7aidiO68HFjQE). El este al doilea baietel al verisoarei lui tati, Christina. Christina si Andrei erau, la randul lor, cei doi versiroi de care va povesteam la inceput.

Paul insa a fost precedat de Robert.

Sambata am primit un telefon surpriza de la unchiul Andrei. El si cu Christina, cu sotul ei si cu Paul si Robert au sosit la noi…Sa va spun cate jucarii s-au impartit, cum ne-am jucat cu avioanele sau, fara suparare, sa va spunem ca am papat pepene… Asa de bucurosi am fost incat doar pozele de grup le-am mai facut, in rest jucandu-ne ca nebunii cu niste avioane de-ale lu tati… Ca ce daca avem noi jucarii, ale lui tati sunt mai faine, sunt de copil maaare.

Nici nu mai are rost sa spunem ca s-au grabit sa plece repede, am hotarat ca ne vedem in Canada data urmatoare (daca nu mai repetam o data in Bucuresti intalnirea) si apoi a venit si Raducu la mine. Care era un pic suparat, nu stiu de ce….


Lasă un comentariu