feriti-va de BV 99 MO(?)N

In weekend am fost la Brasov. La brasov locuiesc nasii mei draguti si multa alta lume care este de asemenea draguta. Chair si Maria (despre care va voi povesti) locuieste in Brasov.

In weekend am vrut sa mancam ceva. Am oprit masina la intersectia de la Ceasul Rau si am plecat catre localul cu acelasi nume. Tocmai se ciocnisera doua masini si chiar vroiam sa comentam ca locul se numeste asa si ne-am abtinut. De fapt mami s-a abtinut ca eu nu stiam inca cum se numeste acel loc. Am asteptat sa se faca verde (Mami si tati traverseaza numai pe verde pentru a ma invata si pe mine cu acest lucru…) si am inceput traversarea. Deodata aud pe tati ca o striga pe mami tare si speriat. Buni, la fel… Si deodata simt ceva mare si verde cum ma sterge si un vant rece tocmai ma loveste… Un Golf 2 sau 3 care abia se tinea pe el, verde, condus de un mosnegel obraznic aproape ca ne-a lovit… Lu’ mami i-au tremurat genunchii juma de ora dupa. Iar tati a incercat sa alerge dupa el, s-a lasat dupa primii pasi pentru ca mosnegelul a lasat o dara groasa de fum si a fugit…

Si daca ma uit la teveu si vad ca cel mai periculos loc de pe strada este pe trecerea pietoni. Noroc ca nu ma uit la teveu.

Daca vedeti acea masina lasati-i un bilet: „Era sa imi curmi viata” si semnati pentru mine


10 responses to “feriti-va de BV 99 MO(?)N

Lasă un comentariu