Copiii spun … adevaruri!

[Matei]: Aseara tata facea curatenie pe ecranul ala mare cu tastatura si mouse. Mi-a placut foarte mult ca vedeam poze cu mine, cu tata si cu mami. La un moment dat o vad pe mami cu mine inauntru si cum se juca… Dintr-o data mi-am adus aminte cum ma deranjau ei, eu le raspundeam si o gadilam pe mama pe dinauntru… Si am zis: bebeiii…

[Tata]: Faceam curatenie prin computer. Camitza si Matei erau prin spatele meu, ne place s ane petrecem serile cat mai mult impreuna. Am constat ca in drive-ul Bebe Folder unde am stranse toate materialele despre Matei am o multime de dubluri. Am inceput cu agust 2010, iulie, iunie… Am ajuns la lunile de dinainte numite generic luna 0. Acolo, pe langa filmuletele cu Matei in 3D si 2D era si un filmulet cu burtica lui Camitza si cum se misca datorita lui bebe dinauntru. La un moment dat il aud pe Matei din spate:

– Bebeiii!

– Care bebei, tati?

[imi arata clar spre monitor si spre burtica lu mami]: bebeiiii… Naeniiiii…

Bebeii fac nani aici? si arat catre burtica de pe monitor

Da… Bebeiii…Naeniiii… Ma-tei! si imi arata clar aceeasi burtica… si rade…

Voi ce ati spune despre asta? Cami nu este (inca) insarcinata din nou, noi nu am vorbit cu Matei nimic despre cum a venit el pe lume. Si totusi a declarat fara echivoc ca el facea nani acolo! ca noi eram afara… si ca el era inauntru. Stia clar unde a fost pana cand s-a nascut… Am ramas fara cuvinte, cateva lacrimi din ochi le-am acoperit repede si am sunat bunicile… pe care sa o suni mai repede… si noi stateam totusi ca pristii si nu ne venea sa credem… care barza?

[Mama]: asa s-a intamplat. Confirm!

Comment: Dincolo de posibila subiectivitate in ceea ce priveste acest episod as vrea sa privim putin mai introspectiv si sa vedem in noi daca nu cumva avem informatii rezidente din trecut. este celebra povestea cu fetita de 3 anisori care se duce la fratele ei de cateva luni si il intreaba soptir: Povesteste-mi cum arata  Dumnezeu ca eu am uitat!

Personal cred in reincarnare (nu stiu si nu realizez care teorie este mai OK, dar un fel de rupere a sufletului de carne sunt convins ca exista); si cred ca ieri Matei mi-a transmis un mesaj clar: stiu cum v-ati purtat cu mine, stiam dinainte de a ma naste cine si cum sunteti voi. Refuz, asta poate fi subiectiv, sa cred ca totul a fost o intamplare. Nu exista nicio poza cu vreun copil in camera, daramite pe birou… Si nu exista niciun alt element pe care Matei sa il fi observat si sa il fi asociat. Nu i-am povestit niciodata ca o femeie gravida are bebei, nu am facut nici glume pe aceasta tema.

Voi ce credeti? Ati mai avut asemena intamplari?


2 responses to “Copiii spun … adevaruri!

  • Copiii spun … adevaruri! - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Copiii spun … adevaruri! Wed Sep 01, 2010 9:53 am [Matei]: Aseara tata facea curatenie pe ecranul ala mare cu tastatura si mouse. Mi-a placut foarte mult ca vedeam poze cu mine, cu tata si cu mami. La un moment dat o vad pe mami cu mine inauntru si cum se juca… Dintr-o data mi-am adus aminte cum ma deranjau ei, eu le raspundeam si […] […]

  • cojocarii

    chiar ca te da pe spate un astfel de episod.🙂 Fiind mai pragmatica din fire, spun doar ca aveti un copil extrem de inteligent, care are o tinere de minte grozava si care face asocieri logice. Nu cred ca era nevoie sa ii spuneti voi ceva…. a vazut pe strada, in parc, a auzit franturi de informatii pe care a reusit sa le puna cap la cap pana a descoperit „secretul”😉

Lasă un răspuns

