Masa Dacilor de Nuc

Gradina si aerul curat nu sunt componente de baza ale vietii  oraseanului. Micile si marile pericole sunt diferite in mediul – sa zicem – rural: nu atinge pisoiul, ai grija ca zgarie, nu te bate cu nicip, nu te arunca in balta…

Wow!

Sunt un baietel mic si crescut la oras. Aerul de la tara ma face sa fiu altfel. Sunt mai vesel, alerg, vreau sa descopar. Descopar fiecare coltisor al casutei, caut fiecare lucru ce poate fi o jucarie: bara de pexal, lemnul cu cui sau grataru in flacari. Marea surpriza insa a fost lemnul nucului taiat pe cand eu eram doar la minus 3 luni transformat de domnu Dan intr-o minunata masa a ciripitului de pasarele.

Un alt prieten foarte bun al meu acum este Rares, baiatul vecinului Catalin. El are 8 ani, deci cred ca da – este mai mare. A propos de Cred ca Da… am descoperit ca la orice intrebare pot raspunde: Hmmm…cred ca da…cred ca nu… eventual le spun pe ambele repede de cateva ori. deci…ce am spus?

Am inceput sa imi exprim foarte clar dorintele si vrerile, ordinea in care vreau diferite lucruri si urlu (ceea ce nu este frumos) sau lovesc 9pentru asta sunt chiar si pedepsit) cand nu imi convine ceva. Nu mai departe ca ieri am lovit pe Tudor, verisorul meu venit pe la noi in vizita, cu o furculita langa ochi.

Cam vreau sa va spun asa…ca sufletul meu este furtunos precum norii de pe cer zilele acestea…

Eu si Rares... Tati...uite...rad

ooops! M-ai gasit?!?!

Hehehe!


Lasă un răspuns

