Cum sa kk la olita?

Acum fix 2 ani (detalii Aici) reuseam sa fac in olita si imi placea. Totul era …ok! (cum zice Maru). de atunci si pana acum am refuzat in mod concret si fara dara de tagada orice interactiune cu olita sau colacul de toaleta, preferand sa devin sponsor oficial al Pampers Company.

Ieri am intrat in programul de corectare a acestei probleme si am reusit sa fac pipilica. Incet dar sigur am turnat cu furtunelul trompi ceva lichid in olita.

Problema mea este urmatoarea…si va solicit ajutorul: Ce anume trebuie sa faca tati si mami ca sa reusesc sa renunt la pampers si nici sa nu fac pe mine???

Multumesc oricarui ajutor!


2 responses to “Cum sa kk la olita?

Lasă un răspuns

