Vestea cea fara de veste

Ma refeream in modul cel mai indubitabil cu putinta de exprimare in post-ul de aici despre asteptarea altora mici. Si multi v-ati pus problema daca stiu ceva ce nu stim inca si daca cineva da sa vina din nou pe lume. Povesti!

La acea vremea ma refeream la finutul nostru (al carui nume nu il dam pana la botez) care s-a nascut intre timp.

Dar acum trebuie sa va spun si vestea cea mai mare… Intr-un fel sau altu tati si mami au facut vraja si burtica lui mami a inceput usor usor sa devina mai… altfel…mai casuta pentru cine ar avea nevoie de asa casuta… Mai primitoare pentru inca o pereche de brate, picioruse, cap si mult mult suflet. ca imi va fi sora sau frate…nu stiu, dar tare sunt nerabdator si abia astept sa vad, precum la Oul Kinder: SURPRIZA!?!?!

Chiar… voi stiti ce prefer eu de la oul kinder? Surpriza…. Ca restu este gunoi si tata arunca mereu… si poleiala si ce este sub poleiala… dar pastram surpriza!

Ma simt oarecum fericit? Intrebarile mele insa isi fac loc catre inima problemei: voi imparti patucul, jucariile, spatiul, pe mami si pe tati? Sau totul va fi la modul pausal?


11 responses to “Vestea cea fara de veste

  • cojocarii

    sa fie intr-un ceas bun!!🙂 felicitari!

  • bogdanra

    Pai multumim asemenea…Mie nu stiu de ce nu imi vin notificari de la voi si abia ieri am vazut vestea cea mare

  • monica

    Sa fie intr-un ceas bun!

  • bogdanra

    Multumesc frumos… se potrivise atunci

  • povesteadarieinicole

    felicitari!!!!!sarcina usoara si sa fie ce va doriti!

  • Bebe Mircea

    Ooo, felicitari!Cat despre problema impartirii, eu zic asa: sa te apuci de matematica, sa inveti cum e cu impartirea, mai ales cu aia care da cu rest. In paralel, inca mai ai timp sa faci si un plan viabil prin care tu sa te autopropui capitan cu drepturi depline, ca deh, este mai mare si sa te apuci sa iti marchezi teritoriul. Vezi tu cum, te apuci si faci un desen pe perete si ala va fi peretele tau de exemplu. Cu toate acestea, sunt si chestii pe care ar trebui sa le imparti fara probleme, cum ar fi parintii, in felul asta nu te vor mai bate numai pe tine la cap ca sa aia si sa aia si sa ailalta si toate teoriile pe care le au se vor imparti la doi.
    Pe de alta parte e bine ca o sa fiti doi, ca stii tu, unde sunt doi puterea creste si o sa vezi tu cum aplici vorba asta in beneficiul tau mai ales.

  • Bebe Mircea

    *esti mai mare, am gresit

  • bogdanra

    Multumesc frumos de sfaturi:))) Si tuturor de urari…. Aia cu peretele am abordat-o deja… Dar tati vrea apartament mai mare… Cat de mare?

  • Bebe Mircea

    Destul de mare incat fiecare sa poata sa aiba buncarul lui, cu cai laterale de acces cat mai intortocheate si una principala care va fi folosita pentru acces la camera reunita unde se vor tine sedinte in plen, de stabilire si distribuire a bugetului lunar, unde tu sa te asiguri ca indiferent cat lapte cere ala mic, tu esti in stare sa ceri si mai multe!

  • Bebe Mircea

    Frate, cred ca ai inteles cum sta treaba: eu ma bucur ca o sa mai ai un fratior sau o surioara, dar totusi eu cu tine tin, ca pe tine te-am cunoscut primul si plus ca mai imi pun si problema ca poate va veni si la mine un aghiotant din asta mic si atunci trebuie sa avem planuri, resurse, coalitii, nervi, rabdare sa le facem fata.

  • bogdanra

    Capitane! am inteles! facem in asa fel incat sa ne dirtribuim teritoriul in mod egal cu ala mic…in sensul: juma de apartament al meu si jumate al parintilor cu el cu tot… Ei vor impari jumatatea in jumatate ala mic si jumatate parintii… daca nu isi separa insa jumatatea lor…. mai apare poate inca un pretendent…

Lasă un răspuns

