I rock, therefore I am! (Ma rock, deci exist!)

Daca acum cateva luni bune tinzand catre un an dragutul de mine mergeam la Herculane cu gasca familiei Popescu, aka finii lui tati si mamii de-a-ntaia (ca parintii mei s-au dedat la nasit pana acum 3 randuri de parinti, 1 fin de botezat si inca unu pe drum), de data aceasta tati a primit cu mare bucurie vestea ca prietenii lor gasiti prin curtea pensiunii unde am stat au pus-o de un site web. Dar nu orice site. Prietenii lor, in frunte cu Dorian, dau lumii care vrea sa vada si sa auda ceea ce trebuie pentru ca web-ul sa fie prieten, iar igraphix.eu poate fi o reala resursa pentru cei ce chiar vor sa auda si sa vada.

Mergand din pagina in pagina insa… am dat peste mine… nu vreau sa zic nimic rau de alte genuri muzicale sau non muzicale, sa fie la casa lor… dar daca ascult vreodata cu placere ceva, in afara de Broscuta Oac si Mersul piticilor, va fi muzica clasica rock… metal…de astea… Adica numai muzica ce te face sa gandesti ca lumea, asa ca tati… ROCK FOREVER!

Am si io o intrebare acum: Ati inteles ceva din ce am zis mai sus?


2 responses to “I rock, therefore I am! (Ma rock, deci exist!)

  • iGraphiX Studio

    Draga Matei,

    Iti multumim pentru cuvintele frumoase. Dupa cum ai vazut, nu uitam niciodata prietenii si abia asteptam sa te revedem. De data asta n-o sa ne mai gasesti prin curtea pensiunii, speram sa fim in picioare si sobri🙂

    O sa-ti fim prieteni cel putin inca 17 ani pana cand o sa putem degustam impreuna vreo 10-15 sticle de Jack. Jack e un prieten pe care noi si tati tau il avem in comun, o sa-ti explice mai pe larg atunci cand jucariile n-o sa mai prezinte un asa mare interes.

    Te pupezam pe mocutza ta dulcica, salutam pe mami si pe tati, pe Popesti si pe nenea Sorin, ca sigur o sa citeasca articolul.

    Continua sa asculti RockFM, face bine. Forever OAC, forever RO(A)CK, forever friends!

    Cu multumiri,
    Anca, Armand, Bogdan, Dorian si Petrus

    PS. Noi am inteles tot ce-ai spus tu aici, nu-ti face probleme🙂

  • RRSRares

    Ma rock si io din Ardeal spre voi!

Lasă un răspuns

