O zi in Orasul Petrom

O mare organizatie este ca o gradinita… Cu educatoare si copii, cu jucarii. Cel putin asa am inteles cand tati al meu, intr-o sambata dimineata, m-a luat cu Bunny (asta este masina noastra, de la Bugs Bunny), ne-am dus la Benny (este mami lu tati) si am zbughit-o catre locul unde muncesc mami si tati. Mama avea examene (ce-or fi alea? se joaca ?se mananca? Oricum se iau la pachet ca de cate ori mami este la examen tati o intreaba cat a luat, iar mami spune ba noua, ba zece…)

Mami si tati lucreaza intr-un loc mare impreuna cu Spiderman (spaidermen), cu Zane si Cavaleri, cu multi copii. Mami si tati lucreaza in curte si in holul central, iar pe cladiri scrie cu litere de o schioapa: OMV PETROM… Si o poza cu un lup balaur care cica alunga toti dusmanii… (Dacii erau, din acest punct de vedere, vajnicii urmasi ai cantaretilor cu „sa moara dusmanii mei, [ca dau cu lupu dupa ei]”)

Deci…cum am intrat ne-a primit un domn foarte tanar si frumos care sigur nu stia ce este aia o schela de productie… se vedea dupa alura lui ca era cavaler . Am vazut si o veverita sturlubatica, si un tip care facea baloane…. Ce mai! distractia a fost in toi! Iar Benny a stat mereu cu mine si m-a ajutat sa ma distrez.

Dupa 3 ore am dormit 4 ore… cu gandul la un nou film: Pruncul, Petrom-ul si Tara de Basm…


Lasă un răspuns

