se moa, le prens

Noua me' casa

Moa sunt Matei. Matei se moa. Dupa cum vedeti dragii mei revin din ce in ce mai greu pe net. sa nu credeti ca nu va citesc, dar repede repede…de fapt tata si imi povesteste.  Oricum nu mai sunt atat de cuminte.  Sunt un pic mai rasfatat, am intrat in mareata epca a lui NU pe care de multe ori il iau in brate si nu ii mai dau drumu orice-ar fi… Chiar si de bine. Adica : Matei…vrei laptic? NUUUUUUuuuuu… Bine atunci il bea tati… MATEI! (adica io il beau! Nu tati! – cine o fi si asta…

Si pentru ca in general cei care vin pe site-ul meu (daca mai este careva care vine pe un site din asta unupdated) vor si poze va voi arata ce am pozat eu pe undeva in noiembrie… de poze de la ziua mea nici nu se pune problema, nu mai spun de cele vechi cu mine „imbrubonat” de varicela… Dar le voi pune, le voi pune…

Această prezentare necesită JavaScript.


3 responses to “se moa, le prens

  • se moa, le prens - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Se moa, le prens Thu Dec 09, 2010 15:52 pm Moa sunt Matei. Matei se moa. Dupa cum vedeti dragii mei revin din ce in ce mai greu pe net. sa nu credeti ca nu va citesc, dar repede repede…de fapt tata si imi povesteste.  Oricum nu mai sunt atat … Continue reading → […]

  • craita

    Sa fi cuminte ca sa vina Mos Craciun si la tine, rasfatatule ! lasa ca o sa vezi tu cand o sa vina un fratior sau o surioara !

  • Manuela

    Nu aveti voi habar, dar e 100% leit Bogdan cand era la varsta lui! E absolut uluitor! Sa fie sanatos si voi pe langa el.

Lasă un răspuns

