Noctua Est Plimbatum Aprtamentum in saecum

Nu, nu am invatat limbi moarte sau vii… Dar este atat de „cool” sa mergi noaptea pe la 5 prin camere. Imi place sa ma dau jos usor din pat… cu saculetul de dormit pe mine ma apropii usorde usa… o deschid… stiu eu cum sa apas pe clanta… Tzok…pok… Liniste in toata casa. O iau eu la dreapta „pacolo” pentru ca stiu ca „pacolo” este tati si mami… Dau usa la o parte… ce frumosi sunt cand dorm… Si stau si ii privesc asa cateva minute pana cand mama face ochi,  ma vede si il apuca de mana pe tata…

– E cutremur?!?!?!

Nu…doar eu…uitandu-ma cu drag la ei. Si cu nedumerire. Ei de ce nu dorm la ora asta tarzie?


5 responses to “Noctua Est Plimbatum Aprtamentum in saecum

Lasă un răspuns

