Mi-am tras mama studenta

Eu nu voi a va obosi cu mondenitati, dar o sa o fac pana la urma datorita numarului foarte mare de cereri in acest sens.

Dar acum vreau sa va spun ca mi-am tras mamica intinerita cu multi ani, de abia a trecut de majorat… caci tocmai a fost acceptata la Facultate. Din nou si iarasi, astfel incat va fi studenta cu puiutz… Oare imi va da si mie din creierasul ei cand o sa intru la gradinita? Sa ma laud cu ceea ce stiu… Nu de altceva….

Tati s-a blocat la Cisco…


6 responses to “Mi-am tras mama studenta

  • cojocarii

    Felicitari mamicii tale! Bafta multa. Ii tinem pumnii la sesiuni.

  • m1ha1

    felicitări. sărăcuțul tătik🙂

  • Mi-am tras mama studenta - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Mi-am tras mama studenta Mon Sep 20, 2010 19:42 pm Eu nu voi a va obosi cu mondenitati, dar o sa o fac pana la urma datorita numarului foarte mare de cereri in acest sens. Dar acum vreau sa va spun ca mi-am tras mamica intinerita cu multi ani, de abia a trecut de majorat… caci tocmai a fost acceptata la Facultate. Din nou si […] […]

  • craita

    Ce facultate !!!???

  • bogdanra

    Ceva cu resurse umane… Cu tot felul de chestiute de angajari, traininguri… Dar ce stiu eu? ca sunt copilas…
    PS: Multumesc de miere, este foarte buna pt tati ca este racit rau si il doare la gatulet

  • Bebe Mircea

    Spor la invatat mamei tale. Si tu ai grija, cum prinzi cursuri, mananca-le pe paine (sau goale, depinde cum le preferi, eu de exemplu le mananc goale si beau apa dupa aia ca sa se duca). Iti dau sfatul asta practic, din urmatorul motiv: daca mananci acum cursuri, cand te faci mare si te duci la facultate, tu stii deja ce e de stiut (ca oricum invatamantul tot ala e, nu se schimba nimic) si atunci nu mai trebuie sa pierzi timpul cu ele si poti sa faci altceva: sa joci whist cu colegii de camera pana dimineata, sa dai chefuri, sa dormi si asa mai departe.

Lasă un răspuns

