Donkie v/s Tiger

Donkie vs Tiger

Nebunie mare la Breaza in acest weekend. Imi pare rau ca Raducu cu mami si tati ai lui nu au putut veni dupa cum promisesera solemn ai lui parinti, dar ii asteptam data viitoare…

La acest post se lasa cu poze, ca oricum nu ati mai vazut de mult. Pozele de fapt reprezinta chintesenta comunicarii non-verbale printr-o schematica inversiune intelectuala a valoriii grafic-verbale, o expansiune a gandirii metaforice catre nelimitatele cai ale infinitului spre o perpetua si integrala inglobare in Absolut. Sau nu…

Ma rog, cred ca m-ati pierdut deja, nici nu ma asteptam la altceva😛 . Insa nu stiu cum, cu toate marile intarzieri si tot felul de nebunii am reusit sa ne strangem o gramada de omuleti acolo. In primul rand NASA si cu NASU (sa traiascaaaaaaa!!!)… A!, nu au venit extraterestrii… NASA se citeste NAShA… Ei au adus si pe unchiul Mihai si au venit si Maya (Maya este…stim noi cine), Bunicu’… Ah! Si a venit in casa mea si Donkie de la unchiul Florin si unchiul Vlad… Acuma Tiger s-a cam suparat el un pic, dar eu am zis ca ii promit ca voi sta cu amandoi… De fapt eu imi iubesc toate jucariile, nu numai pe ei doi… Cele mai placute jucarii sunt insa mami si tati. Cu accent pe mami… Cica daca voi avea vreo sora va pune accent pe tati. Vom mai vedea daca mai apuca sa puna accent pe ceva…

Revenim… Voi stiati ca ;unele stau in pom? La fel si merele? Eu credeam ca ele cresc in Cora si in piata… dar am aflat ca ele stau in copaci ca maimutele. Mereu m-am intrebat cine este destul de dus cu pluta incat an de an sa le urce acolo ca sa le culeaga mami?!?!?! Oare tati ii face surpriza asta?

De data asta a fost munca in echipa… Dupa cum vedeti fiecare face ceva… Dar liseste …tati… Oare el ce facea?

Ma joc cu Rares - baiatul vecinului. El stie multe lucruri frumoase, adica cool...

Rares ma da si cu hamacul... Hamacul este un pat al naibii de hazliu care foloseste lemnul de la picioare neprelucrat, sub forma de copaci

...si tot Rares a venit si prin masina noastra... orice dar sa se joace cu mine...si eu cu el...

Nasa, mama si cu Maya se bucura de ceea ce tata - cred eu - a lipit cu o noapte inainte in copac: aprox 3 galeti de prune

Bunicul, unchiul Mihai si nasu Bodi taie lemne

...si tot Bunicu' a facut si o casuta pentru bietele lemne sa nu mai se ude sa raceasca afara...

Concluziile sunt simple… Tata a fost fotograf. Si atunci m-a izbit pe mine o idee fulminanta: in viat asta vreau sa fiu fotograf… Nu de altceva… dar am vazut ca fotograful este un om pentru care viata este simpla, si muncile grele sunt facute de altii… Ma rog…poate ca faza aia cu lipitul prunelor in pom o fi grea, dar o rezolva tata si pe asta… ca doar de aia e tata…


One response to “Donkie v/s Tiger

  • Donkie v/s Tiger - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Donkie v/s Tiger Mon Sep 20, 2010 21:28 pm Nebunie mare la Breaza in acest weekend. Imi pare rau ca Raducu cu mami si tati ai lui nu au putut veni dupa cum promisesera solemn ai lui parinti, dar ii asteptam data viitoare… La acest post se lasa cu poze, ca oricum nu ati mai vazut de mult. Pozele de fapt reprezinta chintesenta comunicarii […] […]

Lasă un răspuns

