Primul meu desen animat…

Azi am facut o surpriza lui tati si mami… M-am uitat…si mi-a placut…si am cerut primul meu desen animat. Filmul este Bee Movie, este cu niste albinute dragute, cu un albinutz care se indragoisteste de o fetita umana (asa la vreo 20 si ceva anisori, ca avea serviciu) si toate intamplarile prin care trece…

De acum incolo sigur voi iubi albinutele…

Maine vom vedea daca voi mai vrea acelasi film…dar asta am arat sigur ca mi-a placut… Voua va plac albinutele?


9 responses to “Primul meu desen animat…

  • cojocarii

    🙂 stai sa vina vremea ben10 si alte desene cu eroi si lupte. Bucurati-va acum de astfel de desene „cuminti”😛

  • Primul meu desen animat… - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Primul meu desen animat… Mon Sep 06, 2010 22:15 pm Azi am facut o surpriza lui tati si mami… M-am uitat…si mi-a placut…si am cerut primul meu desen animat. Filmul este Bee Movie, este cu niste albinute dragute, cu un albinutz care se indragoisteste de o fetita umana (asa la vreo 20 si ceva anisori, ca avea serviciu) si toate intamplarile prin care trece… De […] […]

  • bogdanra

    Nope. Nu voi avea acces la asa ceva:))) Tata va avea grija…

  • alexandrescudaniela

    Waw! Ai vazut si tu filmuletul? Matei, sunt cele mai cuminti si harnice bazaitoare. Sa nu le superi pentru ca te inteapa si sigur nu-ti doresti sa le tii minte altfel decat ca pe niste fiinte dragalase.
    Pentru tati: ce bine ca se mai uita si la desene animate! Al meu n-are treaba neam cu filmele sa-l mai tin si eu ocupat cand si cand.😦

  • m1ha1

    ce tare. și noi ne uităm la tv cu ochii mari, însă încă nu știm prea multe despre el.

    te-am adăugat la blogroll.

  • Maria si televizorul | Blogul Cojocarilor

    […] si televizorul Posted on 7 septembrie 2010 by cojocarii Inspirata de postul lui Bogdan, m-am hotarat sa divulg secretul Mariei: adora sa se uite la televizor! … si nu la […]

  • Marinescu Miruna

    poate ar trebui sa se uite si la cele clasice, nu??

  • povesteadarieinicole

    Deocamdata , Daria nu pare interesata decat de muzica in ceea ce priveste tv .Sa vedem pe parcurs.O sa i spun de desenele lui Matei , poate poate se schimba treaba😉.Referitor la utlima ta intrebare : mie nu mi plac albinutele , sunt alergica din pacate la ele😦.

  • bogdanra

    [update]: mama a declarat cenzura si tata s-a conformat… Asa ca fara desene animate…inca. Chiar daca le-am dovedit ca imi place si de Alba Ca Zapada cand canta la fantana…
    Si pe undeva cred ca are dreptate… de ce sa stau la teveu cand am atatea altele de facut pe afara si in casa?
    Oricum nu imi place nimic de la teveu decat desene animate si, uneori, muzica…in rest doar analisti cu prostii in cap, vip-uri autohtone care valoreaza mai putin decat pampersul meu chiar si gol… ooops…ce comentarii urate:)

Lasă un răspuns

