am aproape 90 cm…

Cam asa… Exista cuvinte mai multe? Poate ar trebui sa va dau si alte cifre despre mine dar, sincer… ce va place mai mult la mine? O dimensiune (da stiu – marimea conteaza) sau cuvintele pe care cu vadita emotie si divina coerenta vi le expun aici pe site.

Aveti nevoie de cifre? Sunt numai 10 cifre si 27 de litere… Eu aleg „MARE” – aleg literele… Aleg sa ma exprim…cum ar suna blogul asta in cifre? 435353,9886754,297256,2877542.089974? Dar cand spun ca suvita mea blonda atarna rebela peste ochi lasandu-ma pentru o secunda sa visez la destertul auriu saharian… EI? Cum suna/ Parca mai bine!

Pana la urma: cifre sau litere?


4 responses to “am aproape 90 cm…

  • cojocarii

    litere!!!😀 asa ne vei putea anunta pe langa ce face suvita ta blonda, si cate kilograme insotesc cei aproape noua zeci de centimetri ai tai.😛😛😛

  • Matei

    maaaaaaaaaaaaamiiiiiiiiii! Tanti face misto de mine… cine a mai vazut kilogramele sa insoteasca centimetrii? Toata lumea stie ca kilogramele se infratesc cu litrii si rareori cu presiunile… Dar in niciun caz cu centimetrii… Poate cu rasa aia ciudata de centrimetrii cubi, dar ma indoiesc sincer

  • cojocarii

    adica esti rasist!! nah ca te-am descoperit! Ce ai tu cu kilogramele daca ele vor sa se intovaraseasca cu centimetrii??? 😀😀😀

  • Matei

    Tanti, nu sunt rasist… sunt doar un pic bulversat: laptele pe care il beau nu este lapte ca am alergie la lactoza, desenele animate sunt facute pt bebei dar eu nu am voie sa le vad, o strig dimineata pe mama si vine uneori tata (si stiu ca nu e surd)… acuma sa mai aud si ca kilogramele se intovarasesc cu centimetrii mi se pare total aiurea… Este clar ca vine 2012, ce autobuz o mai fi si asta!

Lasă un răspuns

