Ziceam de dormit

Nu a trecut decat un pic peste o luna cand scriam de ce somnul este important, ce reprezinta el pentru mine si cum dorm eu. Toate acestea se vad in postul despre mare.

Atunci eram la mare. Acum…sunt la munte si eu cam asa dorm, ca doar tot partul este al meu, si ochiul lui tati vegheaza…

Această prezentare necesită JavaScript.


4 responses to “Ziceam de dormit

  • cojocarii

    🙂 usor, usor acapareaza tot!😉 Voua, dragi parinti ai lui Matei, chiar va mai trebuie pat??😀😀
    De curiozitate, a trecut de faza cand se rasuceste si poate cadea din pat?? … noi suntem in faza de „surub” si tare mi-e greu s-o las chiar si pentru cateva secunde intr-un pat mare.

  • Ziceam de dormit - Ziarul toateBlogurile.ro

    […] Ziceam de dormit Tue Aug 24, 2010 10:49 am Nu a trecut decat un pic peste o luna cand scriam de ce somnul este important, ce reprezinta el pentru mine si cum dorm eu. Toate acestea se vad in postul despre mare. Atunci eram la mare. Acum…sunt la munte si eu cam asa dorm, ca doar tot partul este al meu, si ochiul lui […] […]

  • bogdanra

    Ce sa treaca? Perioada asta nu trece niciodata. :)))
    A cazut chiar de curand din pat, acum vreo saptamana. dar a cazut in maini… Ciudat. Noi la patul mare al lui (nu cel pe care l-ati zarit in poze, aceea este doar o canapea extensibila si il incardam noi cand doame acolo) am pus fundul de la patul portabil ca paravan… Peste noapte mai viseaza si se intoarce uneori de zici ca pleaca din loc:)

    Dar si daca cade… asta este. El sa fie mare.:)

  • Camilia – remediul salvator in cazul eruptiilor dentare?!! | Blogul Cojocarilor

    […] Dani, Adela, si  Bogdan precum si tuturor celorlalti care ne-ati indreptat atentia spre acest remediu. Iar celor care trec […]

Lasă un răspuns

