Caruta cea noua (si concurs!!!)

La inceput oamenii carau lucrurile in spate sau, unii mai sme [shme], pe cap. Dupa care a venit un nenea faraonul si a zis… carati caramizile astea (si erau ditamai cataroaiele) si omu a inventat busteanu’. Apoi a zis ca nu e nevoie de un bustean intreg si a facut-o Eco-Freindly si i-a zis roata. A pus 2 sau 3 sau 4 roti laolalata, un cos imens deasupra si i-a zis sareta si carut. A atasat si un bou la ea si i-a zis la feminin: caruta!

Peste cateva sute de ani a mai venit un om destept si a zis… hai sa ii pune motor. Si i-au zis masina… Noi, bebeii, ii zicem Brrum, Brrum si Ti-ti… Si tati lu tati a luat titi. Primei Titi tati si mami lu tati i-au zis Cocuta. Era cocheta ca o Cocuta… pai nu?

Cu aceasta masina bunicii mei au facut Algeria si Tunisia, iar pentru vremea respectiva era tare super.

Ulterior in Romania era la moda Renault 12 facut la Mioveni, numit si Dacia 1300 asa ca tati a avut in Romania o caruta numita Dacia… ca prenume a pastrat prenumele lui 2CV si i s-a spus tot Cocuta. Cocuta 2 (fara facelift) a stat in curtea casei bunicilor mei (si a lu tati) din 78 pana prin 95 si parca a avut si motorul schimbat la 1.ooo.ooo km. Dar astea sunt legende pe care eu nu am cum sa le … verific, asa ca il cred pe tati pe cuvant, caci si el la randul lui a avut incredere in tati al lui. Dar marturie sta buni, mami lu tati, care stie mai bine.

Ultima Cocuta a lu tati lu tati (si care vreme de 4 ani a fost si a lu tati meu) a fost un Cielo alb, foarte frumos. Tot cu el in mai anul trecut am avut si un eveniment neplacut din pacate din cauza unui individ bronzat care atunci cand a plecat de pe loc nu ca nu a semnalizat, dar nici nu s-a uitat. Era din categoria „i-a luat mama sosea”. Mie cand imi ia mami soseaua mea? Hai mami, macar un covoras din ala frumos de la Kika cu sosele…sau o mocheta mica… promit sa nu fac accidente de masinute:)

Acuma, in zilele noastre, tati a luat alta masina. Tot alba. Mare si frumoasa in care eu dorm foooarte bine in scaunelul meu. Sau ma uit pe fereastra.

Sau fac prostii: la nici 5 km de la plecarea din magazin am deschis usa in mers. That was awesome!

Si acum concurs: Cum sa numeasca mami si tati caruta lor cea noua?  Premiul este…negociabil: o strangere de manuta, o palmuta peste fata, un zambet sagalnic sau poate doar un Pa! cu iz de Bun venit!


9 responses to “Caruta cea noua (si concurs!!!)

  • Andreea

    Bubu / Kikuta / VIVI 😀🙂

  • Andreea

    Felicitari si drum bun si excursii cat mai frumoase peste tot cu ea🙂

  • craita

    S-o stapaniti sanatosi, fara evenimente rutiere.
    Tati n-a invatat ca trebuie sa blocheze usile ?
    Arata-i tu cum se face !
    Drumuri bune si concedii placute cu noua „cocolina”

  • povesteadarieinicole

    Sa o stapaniti sanatosi , dragilor!Multe excursii si plimbari cu ea😉.Cat despre nume , sa o boteze Matei , cum ii vine lui :D!Felicitari inca o data pentru achizitia facuta!

  • bogdanra

    Multumim mult tuturor! Erau incuiate electronic, dar Matei este generatia electron😉 Dar am aflat ca usile se incuie si altfel, mai complicat, dar asta am aflat dupa! Nu cistisem manualul in primii 5 km:)

  • cojocarii

    S-o stapaniti sanatosi si fara incidente!
    Tur sau 2? cati caluti? … hai mai zi-ne si d’astea ca sa ne invidiem de tot!😉

  • alexandrescudaniela

    Am veit tarziu la concurs? Sau inca se mai adjudeca numele masinii? In primul rad s-o stapanit sanatosi. Matei, tu tre sa ai grija sa nu faca tati accident cu titi-ul. Cat despre nume, hmm, ar merge Cocuta 3 (ca e la moda)😉.

  • bogdanra

    @daniela: Inca nu s-a hotarat nimic. Nu merge Cocuta 3 , tati zice ca ar fi mai bine Cocuta 2 facelift:) ca la moda sunt liftingurile. Adica am mers si eu cu liftul la Dodo de cateva ori. Dodo fiind suprpriza emisiunii, inca nu va spunem nimic:)
    Deocamdata azi ne-am luat numerele… din alea la gramada… Cica NIF sunt cele trei litere:) De unde NIF, fratioare? Nifedipin poate, am vazut eu prin casa prin sertarul cu medicamente… Ooops! nu cred ca aveam voie acolo!

    @cojocarii: nu ne invidiati:) Cica are 122 de caluti, dar nicunu nu seamana cu Calu meu in care ma dau Hutza… tata oricum merge linistit de zici ca e mos pe sosea… cica siguranta inainte de toate… Dar mie imi place…si abia astept fiecare moment in care ma sui in scaunelul meu si ii privesc pe toti de sus…
    (Ps: nu e nici Tour, e 2 cu face lift, ca cica de aia se face acum… da tata dupa ce a dat comanda la ea… ii zice fetei aleia dragute care a vandut masina: dar fara facelift nu se poate…? ca e uraaataaaa… Ce sa zica fata aia?!?!?!… de-ale lu tata… Pai nu? Si eram si eu acolo! Am vazut!)

  • Matei...sefu!

    REZULTAT: caruta cea noua are deja 19000 si se numeste Bunny! pentru ca pe fereastra din spate s-a lipit un poster cu Bugs Bunny!
    Si numele i l-am dat eu😉

Lasă un răspuns

