Dezamagire

Pentru ca in grupul mic de bloggeri in care ma invart, plin de bebei si de parintii lor, am vazut ca este in trend sa fii dezamagit de serviciile si de ceea ce ofera oamenii din sufletul lor mic am sa va povestesc pe scurt ceva ce pe mine m-a necajit tare si am tipat cateva zile…

Mariana era o doamna draguta care avea grija  demine. O indrageam ca si pe bunica. Ce sa mai era excelent. Aseara (25 unie – na) mamica mea draguta si buna si scumpa a primit un SMS ca… a plecat in Italia si vine dupa mai multa vreme inapoi. Nu scuze, nu imi pare rau, nu o luna inainte dupa cum convenisera… Si eu o astept pe Ma, si mama si-a luat concediu ca nu are cu cine sa ma lase si …tot asa…

Dragii mei cititori… caut o bona… in Bucuresti… si sa imi placa de ea, sa aiba rabdare cu mine si s ama lase sa o iubesc asa cum va iubi si ea pe mine.

[update]: Multumim frumos de gandurile frumoase; deocamdata cred ca am gasit pe cineva dragut si care sta si pe langa mine… Dodo mi-a spus sa ii zic, deci asa ramane.

[update 2]: Dodo a fost gasita prin intermediul site-ului http://www.cautabona.ro. Mi se pare ca am uitat sa specific acest lucru


5 responses to “Dezamagire

  • craita

    Spune exact ce doresti de la bona (numai ingrijirea ta – mancat, plimbat, dormit,jucat – sau si alte chestii de facut prin casa ) zona in care stai, programul….
    S-ar putea sa ai noroc ca unii dintre prietenii bloggeri sa nu mai aiba nevoie de bona ca se duc la cresa.
    Oricum, data viitoare sa fi mai circumspect
    Iti doresc mult succes

  • povesteadarieinicole

    Offf..imi pare rau de situatia voastra😦.Din pacate nu va putem ajuta , stiti ca noi stam in Pitesti.Succes in gasirea unei bone potrivite pentru Mateiut!

  • bogdanra

    Multumesc de ganduri…voi reveni ASAP cu detalii… deocamdata avem multe chestii de spus si extrem de putin timp:( Ne iertati, nu?

  • moni

    Eu am o prietan in Bucuresti care isi cauta de lucru, dar nu e bona de meserie. …daca vreti va trimit numarul ei.

  • CautaBona.ro

    Bravo mai Matei, pai d’aia te ‘trimisei’ la dinozauri, sa uiti tu ca pe site la mine ai peste 1000 de bone din care sa o alegi pe cea mai cea ;))?!

    Ce faceti? Ati rezolvat cu bona? Daca mai e nevoie, eu va astept cu un bonus sa cautati pe CautaBona🙂. Dati un semn.

Lasă un răspuns

