Sunt bunic!

Incepem cu o mica schema logica pe care mi-a dictat-o George de la Geodor Media (www.geodormedia.ro). George este finul lui tati si mami, dar si tatal lui Radu. Deci tati cu mami sunt nasii lui George, Diana si Radu. Adica parinti spirituali. Hermina a nascut pe Mina Sofia. George si Diana (si implicit Radu) sunt nasii Minei Sofia. Deci parinti spirituali.

Daca mami si tati, deci si EU,  suntem parintii spirituali ai lui Raducu si Raducu este parintele spiritual al Minei Sofia inseamna ca eu sunt , implicit, bunicul Minei Sofia. Spiritual. De fapt toata lumea imi va zice ca sunt un om foarte spiritual😉

Acum ce sa va povestesc ca ieri, ca bunic, am avut un maraton de evenimente. Singura chestie apropiata care m-a facut sa fiu treaz atata vreme (bine bine am dormit eu un pic) a fost tractorasul de la buni despre care veti fi citit deja intr-un post anterior.

Deja lumea bebeilor s-a marit cu aparitia pe lume cu aproximativ 3 luni in urma a Minei Sofia. Fiind tot bebe de Militari imi inchipui fara doar si poate ca ne vom mai intalni.

Nu trebuie insa sa-i uitam pe mami si tati care s-au simtit foarte bine, nici pe Raducu cu care am jucat si mingea… si nici localul care are si o gradinita de copii cu ceva masinute si casute…


One response to “Sunt bunic!

  • craita

    Sper sa ajungi la campionatul mondial de fotbal,in „n” ani. Depinde de tine in ce calitate : de suporter sau de participant , nu se stie niciodata!

Lasă un răspuns

