Der Traktor

Vineri, dupa multe incercari esuate, m-am vazut cu buni. Buni este bunica din partea lui tata. Ea a fost in Bulgaria. Bulgaria este un tinut de unde buni vine cu jucarii.

De data asta am gasit la ea in mana o super faina jucarie. Nu m-am indoit nicio clipita ca ar fi a mea, drept pentru care m-am multiplicat si m-am executat in cateva poze alaturi de ultima mea minune.

Cu aceasta masinarie m-am hotarat ca o sa dau gata fetitele… pai ce jeep-ane si limuzine… Doar ganditi-va: cine are tractor este clar bogat: plateste accieze si motorina cat sa arati ca stii ce ai si ce poti. Si inca ceva: cine ar indrazni sa dea peste unu ca mine care are tractor, dar nu are carnet. Decat de sanatate… Multa sanatate!

Această prezentare necesită JavaScript.


2 responses to “Der Traktor

  • craita

    Sa-l stapanesti sanatos ,sa-l conduci atent si mai ales grabeste-te sa-l demontezi !
    Este foarte interesant sa vezi piesele separate!!!! Hi,hi !

  • povesteadarieinicole

    Sa l stapanesti sanatos , puiule!Cum am vazut ca toata autostrada este a ta , sunt convinsa ca nu vor exista accidente😉.Ce bine sa ai buni , nu i asa😉.Pupam

Lasă un răspuns

