Furculita cu 2 capete si sapca lata

Ieri am inventat doua utilitare pe care eu le consider esentiale pentru dezvoltarea omenirii in ideea propasirii pe cele mai inalte culmi de prosperitate: furculita cu doua capete si sapca lata.

furculkita cu doua capete

Furculita cu 2 capete este o inventie prin care doresc sa ajut oamenii sa pape mai elegant si mai eficient. Avand in vedere ca pauzele de masa sunt printre cele mai nocive metode de a face ca timpul sa curga eu am inventat o unealta deosebit de utila… Pur si simplu vei folosi dintii furculitei indiferent de cum o tii in mana, putan ca in timp ce bagi un dumicat in gura cu celalat sa si insfaci alta bucata.

Acest divai:s poate fi folosit si in conditii de sutenabilitate a unei afaceri sentimentale, cei doi putand foarte usor sa manance impreuna…

pentru eficienta maxima puteti folosi si a doua mana goala...

Sapca lata, derivata din valoarea populara a Curelei Late care il face pe om om eu am obtinut de la tata o sapca lata care va face din bebe un bebe adevarat…

Personal cred ca imi vine f0arte bine, mai ales ca atat tati cat si mami erau foarte fericiti ca o port. Dar de ce o purtam oare?

sapca lata

Maine mai scriu si altele…


2 responses to “Furculita cu 2 capete si sapca lata

Lasă un răspuns

