Cu tata…

Castigator la proba de 10 metri gratare

Zilele care au trecut ar trebui numite zilele tatalui. Nu ala cu „T” mare, ci asta, pamantean care mi-a dat ceva gene si alte celule pentru a veni pe acest pamant in forma fizica. Dupa cum v-am povestit deja in Prima Pagina eu am venit din alte cotloane si am fost repartizat pe Pamant la o familie simpatica si draguta. Despre mama v-am povestit multe, dar iata ca din martie ale anului curent draguta mea mamica si-a luat serviciu. Adica nu a stat doi ani acasa… Un an si un pic. 

Zilele trecute , asa cum spuneam, am stat cu tata. Si asta pentru ca draguta mami a avut treaba la serviciu fiind plecata la Ploiesti cu ceva treburi. Si asa dupa amiaza a fost numai a mea.  A mea cu …el… cate prostii a facut fiind pentru prima oara cand a trebuit sa ma schimbe nu le vom spune…Nu acum! 

asa arata un parc in sectorul 6

Langa casa este un parc foarte frumos in care noi mergem deobicei. In acest specific caz cuvantul „Langa” din sintagma „Langa casa” inseamna de mers vreun sfert de ora. Sectorul sase este si el un sector verde, dar nu din cauza parcurilor ci a balariilor ce ies din asfalt. Dar de data asta nu am mai fost in acest parc. Motivele pt care tati nu a mai vrut sa mergem acolo nu sunt chiar evidente din poza, caci buruienile erau dincolo de gard. Dar in acel parc (undeva pe stanga cum mergeti de la Cora Militari catre magazinul Plus) paznicii sunt doar niste burtosi jegosi de eu am crezut ca nu ii lasa mama cu pampersul decat pe dos si care lasa toti ham ham sa intre in parc. Ma rog… am mers in parcul de la Politehnica. Politehnica este un parc frumos de tot in care cresc deopotriva ierburi, asfalturi si cladiri impreuna cu ceva studente. Unele studente sunt foarte sarace pentru ca nu au bani de haine si se plimba mai mult dezbracate, altele se imbraca direct in masini de teren conduse de studenti saraci. Sau doar asistenti universitari. 

Insa aici am realizat eu in sfarsit o alta vocatie a mea: de mare sportiv la 10 metri gratare. La intrarea in cladirea mare din centrul parcului am gasit niste scari unde m-am antrenat dupa care… dar cred ca pozele spun totul foarte elocvent: 

dinamism, consecventa, perseverenta (ce-or fi insemnand?!?!?!)

Ready or Not...Here I go...

Runda finala

Pasi de invingator


5 responses to “Cu tata…

Lasă un răspuns

