Cutremurul, burta si rasfatul

Azi a fost un cutremur. Pe care tata l-a simtit si a spus imediat: a fost cutremur Fugi de aici ii spune matusa lui, Carmen. Cum sa fie cutremur ca eu nu am simtit nimic…? Pai totusi a fost. Peste tot am vazut ca a fost cutremur.

Bazandu-ma pe spiritul lui tata de increzator in telepatiile universale care m-ar face sa anunt si eu un cutremur am inceput sa tip si sa urlu incat taticu a crezut pe buna dreptate ca eu prevesteam un Armagheddon … Si uite asa am mai iesit si eu in parc sa ma joc pe la ora 10 seara.

de fapt urlam ca aveam cacutza acida in pampers.

Simplu. nu?


One response to “Cutremurul, burta si rasfatul

  • daia

    Ooof,mai Matei, ma cutremur …de atata aciditate..Cat despre seism ,ai dreptate, a cam fost…

Lasă un răspuns

