Prima mea fraza coerenta in limbajul bebeilor tradusa

Astazi va voi vorbi despre Ma. Si despre faptul ca in sfarsit a invatat ce vreau sa spun… Ma este o doamna draguta care vine in fiecare zi si are grija de mine. Mie mi-a placut mult de ea de la inceput astfel incat mami si tati au fost de acord sa stau cu ea de cand mamai s-a intors la serviciu.

Astazi de dimineata cand m-am trezit era Ma ca deobicei cu asa-zis-ul laptic pregatit (un lichi alb-galbui cu esenta de Aptamil Pepti de la Milupa, cu glucoza si niste cereale fara lactoza). Ne-am jucat , ne-am plimbat… dar cand era ora i-am facut clar din mana asa cum hranesc pasarelele, am zis Mama si apoi i-am facut cu mana: Pa! Aceasta inseamna (Si MA a inteles perfect mesajul): hai la porumbei (acesta este un loc in Militari unde se aduna lumea cu copii sa dea de mancare la porumbei…adica la pui!) ca vine Mama si tu pleci.

O fraza perfect tradusa din limba mea… Felicitari, Ma

PS: Chestia cu Pa!Pa! era pana maine… Dimineata stii ce astept cand ma trezesc…


4 responses to “Prima mea fraza coerenta in limbajul bebeilor tradusa

Lasă un răspuns

