Tata despre mine si computer… ce imi pregateste

Tata meu mai scris si aici: www.blogdecopil.ro in care acum aduce in discutie problematica copiilor si a interactiunii lor cu computerul si Internet-ul. Sincer sa fiu eu de cand scriu pe blog tot nu am auzit de Internet si nu stiu ce este aia, dar nici computer? Voi stiti?

Raspunsul la intrebare cred ca il veti gasi la Blog de Copil / Experienta de Parinte. Hihihi!


5 responses to “Tata despre mine si computer… ce imi pregateste

  • alexandrescudaniela

    Acu am vazut postarea cu cadourile..am ratat. Eu zic ca tot domeniu o sa-i iei momentan ca, stii, cu jucariile cum e treaba: le baga-n gura, le rupe. Ma rog, le srica si nu se bucura mai tarziu de ele cum va fi cu domeniul lui, unde isi pune blogul, ca sa fie in rand cu lumea. Parerea mea!
    N-am reusit sa citesc dar intru sa arunc un ochi.😉

  • cojocarii

    matei, ia zi: il bagam si pe tati cu experienta lui de parinte in blogroll??😀

    si-n alta ordine de idei: hotarati-va fratilor, ca deja 3 bloage sunt greu de urmarit!🙂

  • bogdanra

    Pai tati zice saru’mana… dar intreaba care sunt cele 3? Adica el la atitudine mai scrie asa din cand in cand caci aparitia mea pe lume i-a mai redus nervii cu privire la lumea subcivilizata si nu mai arata asa cu degetul… Iar experienta de parinte este blogul lui in care incearca sa adune resurse pt parinti. Iar aici sunt eu… da? Cum sa va spun…Eu zic sa spuneti multumesc ca nu se baga si mami … ca daca era si ea cu scrisu… halal familion ce eram… Noroc ca mai exista si oameni care chiar schimba scutecul, nu ca tati care stie multa teorie… dar … cu practica este mai… low-profile…

  • cojocarii

    aaaaa pai daca tot ai inceput ‘ sa dai din casa’, ia zine si noua ce face un tatic in zilele noastre?? … da’ fara teorie, da?😉

  • bogdanra

    Pai un tatic in zilele noastre (si iau un exemplu la intamplare…tatal meu) face ce face si cand este vorba de schimbat scutecelul ramane la cifra 1…la 2 luni m-a schimbat o data. Nu o data la doua luni, doar o data…pe cand aveam eu 2 luni.
    In rest stie sa faca de toate, mai ales sa ma faca sa rad si sa invat lucruri noi, dar cand este vorba de preparat chestii smechere tataicul este mai mult adeptul naturii… prepara cu mainile murdare tot, ma lasa sa intru si in noroi, etc-uri din astea.

    Oricum in familie el este poetul: el imi canta, el face poezii, spune povesti, deseneaza. Si tot el este poetul in sensul celalat: nu este atent, face prostii, este habarnist, alte etc-uri despre el…
    Na…sunteti multumiti ca v-am spus totul?

    PS: Habarnist provine de la numele propriu al lui Habarnam din cartea Aventurile lui Habarnam si se refera la o persoana a carui tel in viata este sa ajunga ca si personajul antementionat: adica personaj!

Lasă un răspuns

