Ce cadou?

Stiti voi ceva?… Am aflat ca mami si tati nu stiu ce cadou sa imi ia:( Asa ca va rugam sa va dati cu opinia si cea mai haioasa, realizabila si faina idee pentru un cadou o voi rasplati intr-un mod la fel de original…la care ma voi mai gandi. Ce ar putea ei sa imi ia mie de 1 iunie?

Ma gandeam ca mi-ar placea sa imi iau domeniu…www.ioanmatei.ro … dar neah!… Astept comentarii:)) Idei cat mai stralucite!

Acest topic se va inchide in 24 de ore😉

PS: Deocamdatata cati ati sesizat ca am schimbat grafica🙂 ?


9 responses to “Ce cadou?

  • cojocarii

    un fratior sau o surioara?😀 😀 😀

  • bogdanra

    Are promis si cadoul acesta, numai ca tati si mami mai au ceva de pus in ordine anul acesta

  • daia

    un personaj cu…atitudine…superb

  • cojocarii

    vad ca nu s-a inghesuit lumea cu idei…
    stiu ca e tarziu, insa timpul nu prea a fost darnic cu mine azi😦
    poate ar ajuta daca ne-ati da un buget si daca ati preciza macar cateva categorii de cadouri. ex. jucarii, electronice pentru copii, hainute… Prima idee ce mi-a venit in gand a fost un bebe-gadget… dar astea sunt pentru parinti😀. Gadgeturi pentru ei nu am gasit decat de pe la 3 ani in sus… btw, stiai ca i-phone-ul este considerat un astfel de gadget de catre americani???

  • bogdanra

    Multumim dragilor, dar nu despre asa ceva era… Nu bugetul este problema – nu ma intelegeti greit, dar in acest moment cautam pt Matei doar niste idei – dar faptul ca nu stim ce i-m putea lua si sa ii fie de folos, sa fi fost si bucuria noatra ca i-am luat ceva…

    Este greu sa cauti ceva anume… inca este la varsta in care nu percepe un cadou in mod deosebit, ci doar placarerea unui lucru nou. Poate fi si telecomanda de pe geam.

    Dar cred ca nu mai sterg postul… Poate mai sar altii cu idei…

  • cojocarii

    intelesesem ideea…🙂 dar totusi cred ca si bugetul conteaza

    eu i-as alege Mariei ceva dintre:

    – un ball pit : http://www.onestepahead.com/catalog/product.jsp?productId=534236&cm_ven=FindGift&orderType=2&cm_ite=13659
    – un antemergator care face baloane de sapun: http://www.onestepahead.com/catalog/product.jsp?productId=536746&parentCategoryId=85185&categoryId=85231
    – o piscinuta
    – o mini – vespa electrica

  • bogdanra

    uite prima mi se pare chiar interesanta…era in Real la 100 de lei parca.. Good idea:)

    Thanx!

    Cat priveste antemergatorul… a trecut deja de varsta… Vespa cred ca nu ii voi cam lua niciodata – zic eu acum – iar piscinuta are… ca anu trecut a stat cu mami la curte toata vara …si numai in pisicina a stat:)

    Multumesc, este o idee

  • cojocarii

    ma bucur daca am putut ajuta cu o idee si imi cer scuze, pentru neconcordanta dintre varsta si utilitate. te rog sa fi indulgent cu un parinte invatacel.🙂
    Banuiesc ca indiferent ce decideti sa ii luati ne aratati si noua brotacelul in actiune, nu?🙂

  • bogdanra

    Da… acuma mai exista problema de a ajunge efectiv undeva sa ii iau haraboanta cu bile. Ah! Da! Si mai trebuie si acceptul Managerului General, aka mama lui. Oricum sunt deschis si la alte idei

Lasă un răspuns

