1 Iunie, zi de mare angajament

Astazi este ziua noastra, a tuturor celor care suntem mici – pitici si ne place sa ni se spuna copii. Daca anul trecut sarbatorirea zilei de 1 Iunie a fost cam fortata pentru ca eu eram doar bebe si inca nu eram copil de data asta 1 Iunie este ziua mea… a noastra…

Ziua de 1 Iunie este cel mai frumos lucru din lume. Este in primul rand luna in care avem echinoctiul de vara. Este luna in care (se) merge la mare, luna in care am trecut la pantaloni scurti si merg afara pana la ora 10 seara.

Ziua de 1 iunie este si o zi in care parintii se gandesc la copiii lor cu mult mai multa responsabilitate. Si de aceea imi permit si eu sa ii rog pe toti parintii din lume sa se uneasca in gandire si simtire (iarasi am vorbe dulci in mine) pentru o lume care atunci cand ajunge in mainile noastre sa fie mai curata, mai buna. Nu neaparat o lume angelica, dar o lume in care sa nu mai fim infometati, loviti, imblnaviti de poluarea sonica si toxica, in care sa nu ne mai invatati cum sa fumam sau cum sa fim violenti pentru ca vedem doar asta in familie.

Eu sunt fericit… cel putin asa cred pentru ca parintii mei au grija (so far…), dar am vazut multi copiii care vin in parc si parintii ii bat… sau fumeaza cu ei alaturi si chiar daca este aer liber ei ar trebui sa stie ca nu ne face bine…

Credeti ca vrem prea mult? Eu cred ca nu… eu cred ca un pic de la voi acum, un pic de la noi catre copiii nostri si stranepotii nostri vor avea cu adevarat o Planeta albastra si curata…

LA MULTI ANI tuturor copiilor dar cu prioritate celor pe care ii cunosc: lui Raducu (finul), lui Tudor, lui Ionut, lui Matei 2 de la scara 2, lui Luca, lui Vlad – Dejan, Mariei (a cojocarilor), Dariei, Danielei, Clarei (cu care m-am imprietenit o fulguta de secunda la Baby expo), lui Stefan (updated), lui Andrei, Sebastian si lui Bogdan si Erika de la Politehnica, ultimelor doua fetite venite in randul prietenilor nostri: Sofia si Thea care fac fiecare cateva saptamani de viata abia si tuturor celorlalti pe care ii cunosc direct sau de pe net…


5 responses to “1 Iunie, zi de mare angajament

Lasă un răspuns

