Io si Ieurovizionu

Sambata seara i-am auzit pe ai mei cum vroiau sa vada ieurovizonul. Am zis si eu ca este vreun vizon ieuropean, dar nu si nu.
Mie mi-a placut tare mult de mai multi cantareti. Cei din Grecia erau tare faini, dar am auzit ca sunt in criza si cred ca ceilalati nu au votat tocmai pentru ca erau in criza… Mi-a placut mult si fetita aia din germania care cantat ceva frumos, dar mult mi-a placut de dsoara Seling si de dl Ovi… Draguti foc… ati inteles gluma cu focul…
Eu cred ca ei meritau macar locul 2… dar este doar parerea mea. Mi-au placut mult si am si dansat…


2 responses to “Io si Ieurovizionu

  • povesteadarieinicole

    Cat e de dragut!!!!!!Parca o vad pe Daria , o alta impatimita a muzicii😀.Se vede treaba ca i au placut reprezentatii Romaniei la celebrul concurs😉.M a dat gata cu vacuta de pe pijamaluta🙂.Bravo Matei!

  • daia

    Paula si Ovi ar trebui sa vada ce succes au avut.Cu Matei pe scena ,sigur luau locul I.Bravissimo!

Lasă un răspuns

