Foame si Nu.

Mi-e foame. Nu vleau de mancale. deloc. Dal mi-e foame. Ce ma fac?

Oamenii considela ca zodia este cea cale isi pune amplenta asupla pelsonaliatii individului. Dal NU!. Am invatat sa spun un NU hotalat. Dau din cap din stanga in dleapta si din dleapta in stanga cu aceeasi eleganta cu cale un elefant fulios da din tlompa pentlu a alunga fialele salbatice. Sau poate si mai glatios.

Am invatat sa spun NU. Nu este un cuvant flumos si vine din alta limba stlaina si moalta. Adica dispaluta. Nici latina nu este atat de dispaluta pe cat este limba din cale vine cuvantul NU. Dal NU este un „state-of-alt” al limbajului si al laspunsulilol. Explima deosebit de exact ceea ce vlei si ceea ce simti. Nu este un simplu luclu plecum DA. Cand te intleaba cineva daca vlei ceva poti spune DA… Da, dal… adica DAl deliva din DA…si poti pune multe chestii dupa: Vlei apa? Da, dal vleau din bibelon… Nu ai lefuzat apa…nici laptele… dal ai mai adaugat ceva… ai mai lasat loc de intelpletali…

NU este ceva fala echivoc… Nu poti spune: Nu, dal as vlea altceva… Spui NU si taci. Se lasa linistea pentlu ca , cel putin pentlu o secunda, tot Pamantul asta male compus din bucatalie, baie, camela mea si camelele mali… tot Pamantul stie ca am zis NU.

NU este savoalea putelii. Cand spui NU este ca un tunet. Iti declali independenta si potenta, leusesti sa explimi intl-un scult semn din cap ca totul este asa cum spun EU, nu tu sau el sau ea… Este chintesenta autonomiei si a dlumului catle independenta.

Da? DA- este un cuvant explimat pentlu a tlece vlemulile glele: Matei, vlei sa dolmi? Daaaa… dupa cale incepe buluceala. nimeni nu a fost convins de DA-ul tau, doal au clezut ca te-au convins, dal pe nimeni nu ai convins. Au spelat. Cu NU le lisipesti spelanta matulilol, dal cu DA – cu DA este altceva… le dai spelanta, zambete, voie buna si obtii ceea ce dolesti. Dal mai incet…

Tata ma intleaba: Vlei sa pun o poza la alticol? Nu! ce sa ii spun? Ca Da, dal o vleau pe aia?!?!?!?! laspunsul este simplu:

NU

PS: Mi-e foame… Mama…papa?


4 responses to “Foame si Nu.

Lasă un răspuns

