Cel mai cunoscut personaj de blog

Am luptat mult. Cu sarg. Nu am precupetit niciun efort. Nu am reusit sa cedez ceva din ce este al meu si nici nu am reusit vreodata sa ma odihnesc pana nu am baut ultimul strop de lapte. Acum beau lapte care nu este lapte, dar asta este alta poveste. Cu molecule sparte …cu alte chestii..

Ideea pe care vreau sa v-o expun este acum absoluta mea recunoastere cu statut de vedeta… Vedeti mai jos:

Această prezentare necesită JavaScript.


8 responses to “Cel mai cunoscut personaj de blog

  • cojocarii

    Long live Matei!!😉

    PS: vad ca acum ti-ai remediat problema cu numele blogului…

  • bogdanra

    Nu este chiar o problema… Avand teme facute de mine ca header el apare si sus si imi strica grafica ;-(

    Din pacate…. Probabail ca il voi face domeniu ro sau com, dar parca prea costa bani

  • craita

    Putina modestie n-ar strica ! Daca parintii or sa te trateze ca pe un zeu, ma intreb cum se vor descurca cu tine mai tarziu.
    Apreciez combinatiile foto, dar …totul are o limita si in epoca moderna.

  • daia

    E o treaba sa fii „daia” unei asemenea vedete!

  • bogdanra

    Pai matusica… eu sunt modest… foarte modest… Ca in afara de blogul asta unde ma distrez d eminune ma tin foarte in scurt… dar si cand scap de ei si merg in sufragerie pe cal…
    Lasand gluma la o parte aveti dreptate… si despre limite taticu pregateste un material interesant pe http://www.blogdecopil.ro

  • alexandrescudaniela

    Buna, Matei. Hai ca m-ai dat gata cu mixajele foto! Are ceva talent tati!😉
    Deci bine v-am gasit multumita cojocarilor.🙂

  • mariana

    heiii, am vrut sa va spun ca e super povestea…poate ne gandim si noi la concurs….doar asa de participare macar….aaa, si super pozele…ce vedeta e Matei…multi pupici

  • povesteadarieinicole

    Buna.Cat e de haios piticotul vostru🙂.Sa va traiasca!

Lasă un răspuns

