Povestea unui Cavaler…

…este scurta. Undeva saptamana trecuta am avut energie multa multa… adica foarte multa…si mami a zis asa… ca ea este o mami si se gandeste si spune si face chestii destepte: ia sa pun camera de foto sa filmeze fara ca Matei sa isi dea seama. Dar veti vedea cum a cenzurat tati la montaj ca eu m-am prins ca sunt filmat… dar am vrut s afiu asa… cum sa va spun…un actor perfect si am ignorat-o in rest… Precum Florin Piersic


4 responses to “Povestea unui Cavaler…

Lasă un răspuns

