Baia. Apa. De mai

Baia este acel loc frumos in care eu ma simt bine precum ma simteam in amnioticu lu mama. Stiu ca pentru multi dintre voi nici nu mai inseamna ceva, dar eu la cei 1 an si jumatate ai mei impliniti fix pe 16 ale lui Mai inca imi mai simt uneori manutele alergand zburdalnice dupa vreun ombilical…

Ce stim noi sa facem cu apa…?! In primul rand ne sugem burta si da-i cu broscuta sa ma pice pe mine apa ca din intamplare… Apoi eu am zis mereu ca in baie nu este destul de curat…si o galeata de apa nu strica. Si rad…rad mereu de nu mai stiu de mine… Rad…

Pozele sunt elocvente…dar si filmul…nu?

Această prezentare necesită JavaScript.


2 responses to “Baia. Apa. De mai

Lasă un răspuns

