Astazi meeting…sau miting…nu conteaza:)

Astazi la ora 12:00 doua site-uri mari despre copii si inca unele pe langa au invitat toate mamicile sa vina in fata la Miniserul Muncii la ora 12.00 in felul urmator:

– ideal ar fi sa aducem si copii cu noi [ aici nu sunt de acord pentru ca intre cativa banuti si sanatatea mea cred ca sanatatea mea este mai presus]

– protestatarii vor purta fie top negru fie o banderola neagra [rock!]
– in locul portavocii, s-a ales varianta jucariilor zornaitoare [ vleau si eu!]

– nenea Plesedinte’ va primi cadou din partea mamicilor scutece absorbante folosite. (yeak! nici nu vreau sa ma gandesc… v-am spus ca am diaree?]
– mamicile de pe forumul DespreCopii (www.desprecopii.ro), vor aduce bannere cu lozinicile agreate pe forum; in aceasta actiune mamicile vor fi sustinute de catre cei de la DC, care vor plati bannerele
– miresicile (www.miresici.ro)vor aduce si ele bannere (nu stiu insa cine le plateste)
– mamicile sunt sprijinite si de diverse organizatii, oameni politici si chiar de biserica romano-catolica.

Doar un anunt…


Lasă un răspuns

