Plimbari de primavara

Vine vine primavara

Daca primavara inseamna ca este prima vara cum ar trebui sa se cheme iarna? Treiavara? Si de aceea se cheama programul prima casa asa?

Weekendul care a trecut am fost prin Gradina Botanica… Prietenii lui mami si tati au fost Christi si cristina, impreuna cu Sebi… de Sebi imi place cel mai mult pentru ca este foarte destept. El stie foarte bine cum trebuie sa se joace cu un bat, cum sa caute o comoara… el mai stie si cum sa ma pacaleasca pentru a se juca cu masinuta mea … Dar si eu sunt smecher si acceptam sa alerg dupa minge doar pentru a-l vedea si pe el ca se bucura…

Sebicu este destept si pentru ca stie sa mearga mai repede ca mine. de la el am multe de invata – dixit Matei.

A propos…v-am spus ca inca ma supara diareea? Nu? Atunci nu va spun…

Si cam atat…restul cred ca este mult mai bine sa vedeti in foto:

Această prezentare necesită JavaScript.


One response to “Plimbari de primavara

Lasă un răspuns

