cu parere de rau… nu mai vreau la AFI Cotroceni

Ieri tati si mami m-au luat si am mers prin Gradina Botanica cu Christi, Cristina si prietenul meu, Sebastian, baiatul lor… Tata a luat un mic medicament pentru a rezista alergiei de iarba verde si restul il veti putea citi [aici …voi da linkul mai tarziu].

Dupa aceea am mers la un palat mare pe numele lui AFI. Referinte despre el puteti gasi aici. Practic este o colectie de magazine colorate si pline de diverse lucruri. Si asemenea locatii se lauda si cu spatiu de schimbat bebeii ca mine… Dincolo de mirosul intepator de cah pe care l-am simtit cum am intrat pe unul din culoarele catre toalete ceea ce m-a durut pe mine la sufletel a fost ca toate usile catre camerele specifice de schimbat bebeii erau inchise. Incuiate. Iar cand tati meu a incercat sa obtina deschidererea unei usi… nu mai continui…

Eu sper ca melodia aceea de la radio cu niste soimii ai patriei (asa se numeau bebeii de peste 4 ani pe vremea lui tati) sa nu fie reala: Da nu`i nimic,sunt consolat de mic / Tu esti constient ce zic / Nu ne-am nascut in locul potrivit…

Parerea mea: nu mai vreau la AFI si chem pe toti bebeii sa nu mai mearga acolo… ca hainute frumoase mai gasim noi si prin alte parti…


2 responses to “cu parere de rau… nu mai vreau la AFI Cotroceni

  • cojocarii

    ghinionul tau, norocul nostru! … ca nu o sa mai trecem prin aceasta experienta.
    Imi pare rau ca a trebuit sa stai mai multicel murdarel. bine faci sa nu mai calci pe acolo! noi raspundem chemarii tale!🙂

    … si tu acum inchide oschisorii ca-nu pentru tine ce scriu: wtf!?! astia de la afi au luat-o razna?? Probabil le e prea greu sa mai curete cativa mp in plus! Chiar nu imi imagina ca se poate asa ceva… cat de idioti ne cred astia??

  • Catalin S.

    Sa stii ca bebele meu te sustine. A spus ca nu mai vrea la mare in Romania dupa ce a apucat sa vada cum e in Grecia si Bulgaria. Sanatate si sa cresti mare, frumos si destept. Bine ca nu ai apucat scutece din tifon sau carpe.🙂

Lasă un răspuns

