Fuga de bebe

…vazuta de Matei:

Matei (eu!) cand vrea sa doarma – doarme. Parintii cand vor sa dorm… inventeaza stratageme peste stratageme. Una din chestiile cu care m-am obisnuit este ca mama sa mearga sa imi dea lapticul de noapte buna, iar tata sa fuga pe undeva… Deja sunt mare asa ca hop peste hop m-am apucat sa il caut. Ma dau jos din pat si ma duc la el in camera… Surpriza este foarte mare: desi aud tastele computerului sau cine mai stie ce minune, cand deschid usa…acolo nu este nimeni…

… vazuta de tata

Cand stiu ca s-a dus Cami cu Matei dincolo eu ma duc sa mai scriu un email, mai citesc o stire, mai invat cate ceva (de exemplu inveti de pe net ca poti avea reduceri de pana la 80% la  >< /-\ |\| /-\ >< (asa scrie in email)). deodata aud o usa care se deschide si niste pasi…lipa lipa lipa… usa de la camera noastra se deschide cu greu, lasandu-mi timp sa dau o respiratie peste cap, s ainchid monitorul, sa sting lumina si sa ma bag dupa usa pregatit pentru ce este mai rau… Usa se deschide incet ca in filmele dupa catile lui Stephen King si deodata… lipsa lipa lipsa… Matei realizeaza ca in acea camera nu este nimeni. Precum Gedai fac un semn din mana si Matei nu vede nimic. De fapt nu vede pentru ca este intuneric si inca nu face legatura intre joaca cu intrerupatoarele si utilitatea lor practica in aceste situatii

…vazuta de mama

Matei se da jos de langa mine si pleaca la tata. Merg si eu in spatele lui si cand deschide cu greu usa la tata ii spun, sperand ca Bogdan sa ma auda: Unde mergi Maei…o sa vezi ca nu mai este nimeni acasa. Intr-adevar, abia stapanindu-ma sa nu rad, vad ca taticul lui Matei s-a acsuns undeva lasand camera ca intr-un film cu David Copperfield… El nu este, totul este inchis…

Spre binele lui sper ca atunci cand vin eu sa gasesc totusi pe cineva in camera aceea pentru ca altfel se lasa cu explicatii… Si nu cred ca as vrea sa le aud desi stiu ca Bogdan are imaginatie. Mai bine sa o pastreze pentru a spune povesti lui Matei. Putin mai incolo…3-4 luni…


3 responses to “Fuga de bebe

Lasă un răspuns

