Dinozauri mari pentru copilasi mici…

Cica de prin Februarie a fost o expozitie cu dinozauri. Si cica tata mai are o pagina pe care o denumeste Experienta de Parinte si are adresa www.blogdecopil.ro. Nu stiu ce mare experienta are el, dar cica povesteste cam cum este el cu mine. Probabil ca nu va scrie ca sunt pasibil de o amigdalita… Sssst… asta nu o stiti inca…

Cei de la CautaBona.ro (merita sa ii vizitati mai ales daca sunteti pui de om ca mine) ne-au dat 3 invitatii la aceasta expozitie si ne-am nimerit acolo chiar in ultima zi. WOW! eu nu am crezut ca exista soparle atat de mari. Ba unele pareau ca seamana si cu niste ham-ham, dar erau mari. Si faceau tot felul de zgomote… Am vrut sa ii spun lui mama ca poate au nevoie sa faca cacutza sau pipilache dar nu cred ca era aia… Acum ce sa spun, or avea si ei mamici…

Ba chiar am vazut ca ei nu apar asa cum am venit eu din burtica lui mamica… Mamicile lor ii lasa in niste chestii mari si albe care cica sunt oua… dar si asta eu cred ca este o minciunica mica… Pai cel mai mare ou pe care eu l-am cazut era mult mai mic si costa doar 60 de bani… Erau si altele mai scumpe un pic, dar erau si mai mici. tata spunea ca ouale sunt ca si fustele mini… cu cat mai mici cu atat mai scumpe. Glumesc, nu zicea asta…

Expozitia a fost foarte interesanta. Nu pentru ca am dormit exact cand am ajuns la Tyranosaurus Rex (care era un fel de hiena haina a acelor vremuri ca nu manca nimic viu – nu asa cum a incercat nenea Spielberg in povestea cu Jurassic), ci pentru ca dupa aceea m-am dat cu un alt dinozaur cu volan (nu stiu daca era Logan sau Duster, dar sigur era Coupe!). am facut si poze. Magazinul era deja golit de marfa cu dinozauri iar tata care vroia neaprat sa imi ia ceva (si uite asa nu-si va lua el trenulet in vecii vecilor…Amen!) a luat o sticluta cu balonase. Dar nu erau balonase de dinozauri – stiu asta pentru ca erau foarte mici.

Un mic dinozaur...

Dinozaurii cred ca erau niste fiinte foarte dragute. Habitatul lor era foarte verde si cred ca erau foarte eco-friendly. Probabil ca o balegutza de Rex constituia ingrasament pentru 2-3 hectare. Plantele pe vremea lor o duceau foarte bine, de asta cresteau foarte inalte si frumoase, creand o atmosfera idilica. Probabil mai departe de acel Rex.

Din motive necunoscute insa ei au disparut. Nu stiu sa fi lasat vreun bilet, desi ar fi fost politicos. Cineva spunea ca poate i-a lovit un meteorit… dar hai sa fim sinceri… pe toti deodata? Poate au fost mai multi meteoriti, asta as mai crede-o… dar daca ar fi fost mai multi nu ii vedeai din timp?

Altii considera firesc ca noi toti ne tragem din dinozauri. de asta avem dinozauri cu pene (din care vin pasarile), dinozauri cu blana (din care provin miau-miau), dinozauri cu gheruta la labuta (din care provin animalele cu gheruta la labuta), Rex (din care a provenit ham-ham), dinozauri cu gat lung (din care au provenit girafele si oamenii care citesc ziarele altora in metrou peste umarul celorlalti calatori), dinozauri cu burta mare (din care au aparut deputatii si senatorii). Dinozaurii mai traiesc si acum printre noi, dar se ascund in dulap…

Astea fiind spuse… multumesc Cautabona.ro!

Această prezentare necesită JavaScript.


One response to “Dinozauri mari pentru copilasi mici…

Lasă un răspuns

