Yoda din Bucuresti

[Atentie!] acest post poate contine referiri directe sau indirecte la cuvinte precum: razboi, arme, gaze, caca. Nu este recomandat parintilor fara acordul sau insotiti de bebe de pana la 5 ani.

Desi niciodata nu am vazut Razboiul Stelelor (Cred ca seria 12 se va numi Pacea Stelelor – ceva de genul Lasa-le in Pace) eu am inceput sa lucrez asiduu pentru a-mi dezvolta capabilitatile de Mare Gedai asa cum ne-a invatat Maestrul Yoda.

In stanga este Maestrul Yoda, celebrul actor si vrajitor din Razboiul Stelelor. Mai jos eu…incercand cu greu sa realizez o zburare zburata prin forta de reactie asa cum am vazut la rachete…… Nu radeti… Nu este usor sa fii om mare, dar este si mai greu sa devii Mare Om. Eu stiu, si sunt convins sub toate aspectele, ca numai munca sustinuta, temeinicia invataturii, perseverenta, abnegatia si examenele dificile pe care mi le voi pune in fata ca obstacole ma vor intari si ma vor duce pe drumul cel bun in sensul in care voi accede la levitatie. Voi reusi oare sa adaug acea valoare existentiala vietii mele? Ma voi duce apoi cu capul sus la Mami si la Tati sa le spun: Am facut! ? Voi avea oare puterea ca in vreo zi sa ies radiind de fericire si sa ma exprim cu aplomb retinut, dar totusi aplomb: Nu va sfatuiesc sa intrati dupa mine, mai stati vreo 10 minute – asa cum fac oamenii adevarati? Si cei atentionati de mine sa imi multumeasca din priviri discret si sa vada in mine salvatorul lor din acel moment?

Filmul bate viata si eu bat filmul… sau invers… viata bate filmul si eu bat viata…


Lasă un răspuns

