Eu cant…

Eurovisionul de peste 20 de ani ma va avea sigur nu ca si reprezentant dar ca si castigator. Sunt natural, ofer clipe vesele, relaxante…mai ales relaxante. Uite…de pilda eu nu ii las pe parintii mei sa doarma decat noaptea. Chiar daca ar vrea in timpul zilei eu nu ii las. Ma asigur in acest fel ca au un somn bun si adanc noaptea. Atunci cand dormim cu totii… Eu mai greu…

Revin la cantec… Cine vrea versurile sa imi scrie pe adresa redactiei. Filmarea este din arhiva de pe martie si adusa Dvs de catre prestigiosul blog https://ioanmatei.wordpress.com.


2 responses to “Eu cant…

Lasă un răspuns

