Tramvaiu’ lu’ nea Matei

Nea Matei sunt eu. Tramvaiul este el… ala de metal cu troleu sus si sine jos. Nu, nu e trenu… Trenu este ala mai lung si mai mare. Daca te sui in tren ajungi departe. Si proverbul spune: Cine se scoala in tren inseamna ca vine de departe. Tramvaiul este mai scurt si nu te duce foarte departe. Te duce aici… in Herastrau. Sau la Ghencea… Nu departe, oricum. Cand este aglomerat tramvaiul pana peste 2 statii face cat trenul una singura. Tramvaiul ajunge la Podul Grant, Trenul la Ploiesti…

Daca acum cateva zile am mers cu trenul de data asta am mers cu tramvaiul. Cu tramvaiul lu’…. – nu fac politica, am uitat… cu tramvaiul 41. A lu’ Nea Matei. Cata vreme am fost in el a fost al meu…


Lasă un răspuns

