Pastele la bunii

De data asta Pastele nu a mai fost ce a fost o dat’… Adica anul trecut. Tati si mami nu mai au brrrum brrrum si oricum anul acesta mami lu tati a stat prin Bucuresti si astfel ca in prima zi de Paste (Pastele este acea Sarbatoare a crestinilor care cred ca in afara de modul obisnuit in care se fac bebeii a mai fost o data un om dragut cu barba care s-a nascut de doua ori… O data cica Doamne-Doamne a rugat-o frumos pe mama lui sa poata sa il faca si a venit ca bebe – iar aici o dam in alte Sarbatori -, dupa care 33 de ani mai tarziu el s-a mai nascut o data pentru ca niste oameni rai au vrut sa nu mai traiasca si l-au omorat. Dar El s-a trezit si a facut o noua religie. Oamenii rai erau condusi de romani pe acea vreme). Iar eu cred ca tot Zeita are grija de noi si Zeul ne protejeaza. Dar asta cred eu…am asa un …sentiment…😉

Ziua de 4 aprilie este o zi insemnata in viata mea. Nu numai ca am mancat niste oua ciudate si mici (si nu vorbesc de ouale de prepelita) care cica erau negre pentru ca erau facute artificial de pesti, dar l-am condus si pe ham-ham-ul lui bunii pe nume Pity.

Nelamurire...

Pity este un Ham-ham vechi de vreo 14 ani; desi nu a fost dus regulat la revizii stie sa muste foarte bine si nu prea asculta decat de tati. Pana si pe buni o mai capseaza uneori. Si pe mine era sa ma capseze (adica vroia sa ma pupe cu dintii de fata direct de manutza), dar acum l-am tinut intr-o crenguta lunga de ata numita lesa.

Ouale cele mari se folosesc ca adultii sa le sparga dand unul de celalalt. Eu le-am dovedit deja ca nu este nevoie, ca pot sa le stranga si in mana sau sa le gaureasca cu degetele, dar uite ca ei nu si nu , ca cica de aproape 2000 de ani se face asa… Bine…ma gandesc… acum 2000 de ani nici nu stiu daca Imparatul Vespasian inventase toaletele publice… Ce se intampla daca Alesii Romei (tot un fel de imbuibati ca si Alesii nostri din Parlament, dar erau mult mai culti caci cunosteau limba latina, un fel de neo-traca) spuneau ca de 7000 de ani omul face pipi la copac? Mai apareau Pampersii? Si imi vine in minte, ca un exercitiu de gandire, Pampersii din ce limba provin ca si cuvant?

Stiti la cat ne-am intors acasa de la bunii? Nu ne-am intors de la bunii, caci intai am mai stat si prin parc si am invatat sa ma dau pe tobogan… frumos de tot… dar era seara si tata nu avea decat un telefon care nu face poze prea bune. Noroc cu mine, ca subiect, ca mai salvez aparentele.

Ahoe!


Lasă un răspuns

