Deschizatorul de usi

motto: „Cand ai o tinta nimic nu poate sa stea in calea fericirii tale… A dori sa ajungi tot mai sus si sa mergi mai departe este chintesenta evolutiei noastre. Iar dincolo de usa sunt mereu cele mai mari mistere pe care eu, Omul, doresc sa la descopar si sa le impartasesc cu ceilalti” ( – Tata)

Probabil ca acea clanta era acolo pur si simplu de mult. Este foarte posibil sa fi venit o data cu intrerupatoarele sau sa fie de dupa ele. Pana acum, desi problematica evolutiei lucrurilor in casa inca imi este straina, am reusit sa descopar cate ceva din marile secrete ale parintilor. Usile de la sifonier, telecomanda, intrerupatoarele  – toate acestea au fost de-a lungul evolutiei mele deziderate ale cunoasterii, iar implinirea lor mi-a adus mari satisfactii nu prin chintesenta evolutiei mele cognitive, dar prin faptul ca am putut arata lumii cate ceva din aceasta.

Uitandu-ma la mine si la Tata descopar si sursa desteptaciunii mele…Mi-a dat-o Tata pe a lui si el a ramas fara. De aia cica se apuca de cursuri de Cisco de al nu stiu catelea nivel. Ma uit si la proportiile capului fata de trup. El la 1,80 m aproape are un cap mic (cam 1/8), iar eu la sub 80 cm am 20 de centimetri numai cap, cu volumistica fiecaruia direct proportionala. Mama cat de mult creier am. Daca va ramane ceva…clar il fac pane; dar nu am voie prajeala😦

Clanta este foarte posibil sa fi fost acolo dintotdeauna. Si nu era cauza, nu era scopul…era treapta… Ce se afla dincolo de ea? Cum este dincolo? Lumina sta mereu aprinsa sau intreupatoarele cheama intunericul si acolo? Toate acestea si multe altele erau intrebari la care eu… Matei…Omul…am raspuns. Am gasit raspunsul. Am spus raspunsul. Va trimit in lume raspunsul. Am deschis singur usa, iar clanta mi-a fost prietena!


Lasă un răspuns

