Se intampla acum 8 luni…

… erau culorile verzi si eu eram cu copanelele goale si imi era bine. Nasucul meu usor infundat este departe de Bucuresti. Iarna asta grea (si ma tot gandesc care este legatura intre francmasonii de Orange si Codul porotcaliu de la televizor) m-au indepartat de tati care a lasat si masina si mamica si bebel la peste 60 de milioane de milimetri. Zapada aia pufoasa care imi placea mie pentru ca il aducea pe Mosu am inteles ca a adus altora numai necazuri.

Ma uit zilnic la tati pe net si tot imi vine sa mai scriu cate ceva… Dar el tot scotoceste hardul… si a gasit ceva care imi aduce aminte de cald, de verde, de bucuria de a fi… Bucurie pe care o mai am si vreau sa o impartasesc si cu voi… A fost un vis, dar care mie mi-a placut enorm…


Lasă un răspuns

