Curatenia este mama mopului

Cine ar fi crezut ca un biet mop poate ajunge la televizor numai datorita faptului ca eu am dat cu el prin casa. Cand am venit de afara pentru ca atat bocanceii mei, dar si rotile caruciorului, erau plini de zapada am hotarat ca trebuie sa o ajut pe mama. Am numai un an si doua luni? Si ce daca… Voi de voluntariat nu ati auzit pana acum?

Asa ca am pus mana muncitoreste pe mop si da-i frate pana nu mai ramane gresie pe podea si nici fundatia blocului nu cred ca as fi lasat-o intreaga de nu opreatata filmarea.

Va invit sa vedeti in minutul care urmeaza, in cele 57 de secunde, modul in care unii inteleg sa isi spele lucrurile si sa faca curat de zapada in casa…


One response to “Curatenia este mama mopului

  • Tagore6699

    Haios film! Ai un bebeluș pe cinste, de fapt, greșesc, e un copil super. Părerea mea este că, dacă a trecut de un an, nu se mai poate numi bebeluș, ci copil.

Lasă un răspuns

