Aceasta sanie de viteza numita… S.A.N.I.A.

Mult si greu s-au hotarat parintii mei sa imi ia o sanie. Ba ca nu mai vine zapada, ba ca nu are rost, pe unde sa o punem, ca nu gasim cu speteaza, ca nu gasim pentru copii mici (care mici?!?!?!). Si mai mult si mai greu a fost pana au si gasit-o. Si de fapt nu au gasit-o ci au incropit-o (ca asa este rumanul: se pricepe la toate…). Pana la urma tati meu s-a dus pe unde nu s-o dus si a pus mana pe o sanie de plastic in care m-am instalat cat inca nici nu era asamblata si a venit cu ea acasa. Si apoi mami (care este cica ingineru casei, tata fiind Blog&Arts Manager datorita skill-urilor sale absolut debordante de chestii non practice) a luat de la salteaua de baie scaunelul si l-am montat pe noua saniuta.

Uraaaaa…este trecut de ora 19.00 (a propos: daca ziua are 24 de ore de ce ceasurile arata numai 12 dintre ele?!?!?!) si ai mei ma imbraca ca de iesit afara. Si gata… aaaa… nu mai stiu aproape nimic.

Am iesit afara si prin nameti, infruntand viscolul (?!?!?!) am adormit la volan… Si era asa de bine. Am sosit acasa si mama deja mi-a pregatit lapticul…


Lasă un răspuns

